  • 111. Data: 2014-10-22 13:28:59
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:5e489c01-6d2f-4422-838e-a4b31a3658a9@go
    oglegroups.com...

    W dniu środa, 22 października 2014 12:42:05 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Zaloze sie ze szwagier tez "robi stronki" i oferuje je w pakiecie z
    >hostingiem, co ? :)

    Głównie reklama ATL :-)

    Hosting to cos co po prostu musi robic, chcac dzialac kompleksowo i
    zadowolic klienta jakoscia.

    Garazem w tym przypadku jest dupna, nowoczesna hala produkcyjna - maly
    geszefciarzu :-)

  • 112. Data: 2014-10-22 13:29:47
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Chlopie, jak bardzo trzeba myslec zyczeniowo, zeby sobie chcec udowodnic,
    > ze mieszkanie jest rownie drogie co dom?

    Tak myślałem - brak odpowiedzi na pytanie. Brak konkretów w temacie tylko
    jakieś bzdurne dywagacje.

    Proszę dostosuję się do Twojego poziomu:
    Jak bardzo trzeba być ograniczonym by sobie wmawiać że mieszkanie o tej
    samej powierzchni co dom jest tańsze w utrzymaniu.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 113. Data: 2014-10-22 13:30:43
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu środa, 22 października 2014 12:44:09 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Nie - ja sie wlasnie cenie wysoko, dlatego nie jestem pracownikiem tylko
    >przedsiebiorca zatrudniajacym pracownikow :)

    Jako pracownik mozna calkiem sporo zarobic, przypuszcam, ze nie wyobrazasz
    sobie jak sporo.

  • 114. Data: 2014-10-22 13:31:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 października 2014 11:21:46 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup

    > Nie wskażę Ci w jaki sposób bo wstydliwie unikasz potwierdzenia, ze
    > montujesz systemy alarmowe :-)
    Pogrzeb trochę w historii
    Adam wielokrotnie pisał czym się zajmuje a i bardzo łatwo na podstawie jego postów
    znalaźć nazwe firmy która prowadzi.
    Zresztą podpisuje się imienim i nazwiskiem a gogle chyba używasz;)

  • 115. Data: 2014-10-22 13:32:54
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    >ROTFL.

    Wiedzialem :-)

  • 116. Data: 2014-10-22 13:33:30
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    >Jak bardzo trzeba być ograniczonym by sobie wmawiać że mieszkanie o tej
    >samej powierzchni co dom jest tańsze w utrzymaniu.

    Nijak.

  • 117. Data: 2014-10-22 13:33:53
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 października 2014 13:28:17 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > Ja tylko nie wiem, czemu z góry zakładamy sztywny podział
    > mieszkanie->miasto, dom->totalna wieś-dziura.
    > Bo generalnie jest jeszcze jak najbardziej opcja pośrednia, o której
    > jakoś nikt nie mówi, czyli jakaś wersja "domu", ale jednak w pobliżu
    > cywilizacji.

    O! W kazdej dyskusji na temat dom vs mieszkanie jaka tu byla - zawsze to samo
    podkreslalem. Ja mieszkam w miescie 50 tys mieszkancow - jeszcze 10 lat
    temu miasto mialo ponad 100 tys mieszkancow (potem sie poodlaczaly wioski
    i zostalo mniej) - to wcale nie jest male miasto i wszystko w nim niezbedne
    do zycia jest. 300-400m od mojego domu jest najwieksze w miescie osiedle
    XXX-lecia PRL (he), a kawaleczek dalej osiedle Piastow. W sumie tu zyje
    na blokach z 10 tys ludzi. Jezeli chodzi o lokalizacje to czy blok, czy
    dom - nie ma w moim wypadku ZADNEJ roznicy :) Za to ja mam pol hektara
    swojej dzialki z trawnikiem i kawalkiem lasu, a oni betonowy chodniczek
    przed wejsciem do klatki :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 118. Data: 2014-10-22 13:35:29
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 października 2014 13:29:04 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Garazem w tym przypadku jest dupna, nowoczesna hala produkcyjna - maly
    > geszefciarzu :-)

    Ja trzymam swoje serwery w jednej z najlepszych serwerowni w tej czesci Europy,
    wiec zdanie o "malym geszefciarzu" pozostawie bez komentarza ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 119. Data: 2014-10-22 13:36:06
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]
    >postów znalaźć nazwe firmy która prowadzi.
    >Zresztą podpisuje się imienim i nazwiskiem a gogle chyba używasz;)

    Ale ja lubie jak on tak tajemniczo, o swojej robocie opowiada :-)

  • 120. Data: 2014-10-22 13:37:56
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 października 2014 13:36:47 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Ale ja lubie jak on tak tajemniczo, o swojej robocie opowiada :-)

    Jak tajemniczo? Normalnie pisze. Ze nie wymieniam nazwy firmy i szczegolow
    to chyba normalne - co Ty mnie za SLAVO65 masz? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.