  • 101. Data: 2015-02-22 00:57:34
    Temat: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 2015-02-20 19:38, Budyń wrote:
    > z dnia, ...rrrrwa na dzien? Przeciez tych reform my potrzebujemy od
    20lat! Przy władzy siedzi silna ekipa która moze sobie przegłosowac
    wszystko łącznie z kolorem księżyca -od 8 lat. I co? I g... A dlaczego?
    Bo kolego jak napisałeś "ten jest winien kto ma z tego korzysc".

    Już nie będę prawił o sprawach światopoglądowych hehe ale powiem jedno.
    Bezkarność polityków skończy się kiedyś krwawo. Będzie kiedyś Majdan i
    ludzie i ludzie zaczną ich gonić. Nie może tak być, że polityk za nic
    nie odpowiada i do niczego nie jest zobowiązany.

  • 102. Data: 2015-02-22 10:17:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    KIKI wrote:

    > Już nie będę prawił o sprawach światopoglądowych hehe ale powiem jedno.
    > Bezkarność polityków skończy się kiedyś krwawo.

    złamiesz paznokieć przy klepaniu w klawiaturę?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 103. Data: 2015-02-22 23:39:57
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 2015-02-22 10:17, masti wrote:

    > złamiesz paznokieć przy klepaniu w klawiaturę?

    To i tak zanosi się na wojnę. Jeszcze trochę, a będziemy świadkami
    wielkich konfliktów militarnych. Klasa polityczna, ta sama, która nas
    robi w konia, pożarła się ze sobą. I ponad naszymi głowami dzieje sie to
    wszystko.

  • 104. Data: 2015-02-23 10:11:27
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > nie jest lista intencji.
    > Zatem sady zgodnie z nim beda musiały rozstrzygac sprawy. Nie ma
    > widzimisie.
    > Art 12 pkt 1
    > 1. Strony podejmą działania niezbędne do promowania zmian wzorców
    > społecznych
    > i kulturowych dotyczących zachowania kobiet i mężczyzn w celu
    > wykorzenienia
    > uprzedzeń, zwyczajów, tradycji oraz innych praktyk opartych na idei
    > niższości kobiet
    > lub na stereotypowym modelu roli kobiet i mężczyzn

    Ale to samo wynika już teraz z konstytucyjnej równości i zakazu
    dyskryminacji. Już obecnie szkoła ma _obowiązek_ tępić zarówno "niższość"
    jak i "stereotypowy model".

    > Wystarczy jedna skarga jednego aktywisty genderowego na to ze np nauczanie
    > nie promuje ZMIAN (czyli czegos innego niz uczy teraz) w dotychczasowym
    > pojmowaniu ról kobiet i mężczyzny - są > bedzie musiał nakazc wprowadzenie
    > tych zmian.

    Dokładnie tak samo jak obecnie :-)

    > Z mojego konto na panstwowe, po wojnie metoda dosc popularna. To włąsciwie
    > ten traktor co komornik ukradł to tez nie ukradł...

    Z jakiego "Twojego"??? Mogłeś je wypłacić? A może mogłeś je komuś darować?
    To nie były nasze pieniądze, one były tylko do nas przypisane - i tak samo
    przypisane są teraz. Ani wczęsniej ani obecnie one nie są nasze.

    > No i - chcesz mnie przekonywac ze bankructwo panstwa to drobiazg?
    > Nieortodoksyjne przyznam sie...

    Nie, że drobiazg tylko że nawet w przypadku bankructwa (które obecnie jest
    znacznie mniej prawdopodobne niż 25 lat temu). Pozostanie nam jakiś majątek.
    Bo ten majątek _mamy_, a 25 lat temu go nie mieliśmy.

    > On nie był zerowy 25lat temu

    A jaki? Jaki procent obywateli miał wtedy własne mieszkanie lub dom?

    > - a dom zajety przez niespłacony kredyt i sprzedany za pół ceny jak
    > mówisz, to zrujnowanie człowieka do konca zycia. Bo bedzie miał mniej niz
    > zero...

    Jak chcesz dyskutować o wyjątkach to nie ze mną - znaczna większość kredytów
    jest spłacanych i dom przechodzi na właściciela.

    > z dnia, ...rrrrwa na dzien? Przeciez tych reform my potrzebujemy od 20lat!
    > Przy władzy siedzi silna ekipa która moze sobie przegłosowac wszystko
    > łącznie z kolorem księżyca -od 8 lat. I co?

    To się czep tej ekipy (i wszystkich poprzednich) a nie Palikota i jego
    komisji.

    > ja widze skutki - mozesz sobie wygadywac ze polacy wyjechali bo mogli -ale
    > oni wyjechali bo "mogli i musieli".

    Uzasadnienie?

    > 2,2mln młodych polaków za granicą? Za to powinien być trybunał stanu..

    Poniosło Cię. Mocno. :-(
    Ty który chcesz rozliczać komuchów którzy zabraniali ludziom wyjeżdżać. Ty
    który potępiasz tych co by dostać paszport godzili się na współpracę z SB.
    Ty piszesz o trybunale stanu... Aż żal czytać i nie chce mi się
    odpowiadać...

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 105. Data: 2015-02-23 10:37:20
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > wielkich konfliktów militarnych. Klasa polityczna, ta sama, która nas
    > robi w konia, pożarła się ze sobą. I ponad naszymi głowami dzieje sie to

    Nazywasz się Milion? Bo wygląda na to że cierpisz za Miliony :-)

    Mam tę wątpliwą "przyjemność" pamiętać komunę. Pamiętać kartki, puste półki,
    brak mieszkań, życie od pierwszego do pierwszego, szykanowanie za poglądy
    czy wyznanie i takich ja ja jest jeszcze sporo, więc dopóki moje pokolenie
    żyje to do żadnej rewolucji nie dojdzie. Gimnazjalistom można wmówić
    cokolwiek, nawet to że Polakom jest źle, ale my pamiętamy! My wiemy co to
    znaczy "źle".

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 106. Data: 2015-02-23 10:46:02
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 10:12:06 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    >
    > Ale to samo wynika już teraz z konstytucyjnej równości i zakazu
    > dyskryminacji. Już obecnie szkoła ma _obowiązek_ tępić zarówno "niższość"

    pozajączkowało ci sie cos - nasz standartowy model małżeństwa kobiety i mężczyzny,
    gdzie kobieta jest kobietą i matką, a mężczyzna ojcem jest zapisany w konstytucji -
    właśnie ten, standartowy szkoła ma wspierac.

    > Dokładnie tak samo jak obecnie :-)

    Właśnie dokładnie odwrotnie niz obecnie.

    > Z jakiego "Twojego"??? Mogłeś je wypłacić? A może mogłeś je komuś darować?

    mogłem je odziedziczyć

    > Jak chcesz dyskutować o wyjątkach to nie ze mną - znaczna większość kredytów
    > jest spłacanych i dom przechodzi na właściciela.

    kredyty były brane na długie lata - i jeszcze na długie lata dom nie bedzie własnosci
    kredytobiorcy.
    Kryzys->bankructwo panstwa->brak wypłat->bankructwo obywatela->brak spłaty
    kredytu->the end

    > To się czep tej ekipy (i wszystkich poprzednich) a nie Palikota i jego
    > komisji.

    czepiam sie :) Łącznie z tym ze zamiast reformowac robili PRową ustawkę.

    > Uzasadnienie?

    Niełatwo uwierzyc ze ciężko tu żyć? Bronisz zielonej wyspy?
    "Jak wykazały wyniki NSP 2011 i potwierdzają inne
    badania statystyczne prowadzone w gospodarstwach domowych, głównym powodem wyjazdów
    za granicę jest chęć podjęcia tam pracy. "
    http://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ludnosc/migrac
    je-ludnosci/informacja-o-rozmiarach-i-kierunkach-emi
    gracji-z-polski-w-latach-20042013,2,7.html

> [...]
    > który potępiasz tych co by dostać paszport godzili się na współpracę z SB.
    > Ty piszesz o trybunale stanu... Aż żal czytać i nie chce mi się

    to tak samo skandaliczna sytuacja w której zmuszano ludzi do emigracji za komuny.
    Paszport w jedna strone z powodów politycznych. Teraz spadkobiercy tych samych ludzi
    tak zorganizowali polskę ze zmusili rodaków do emigracji z przyczyn ekonomicznych,
    uzasadnienie powyżej. Nic mnie nie poniosło....

    b.

  • 107. Data: 2015-02-23 14:58:17
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > pozajączkowało ci sie cos - nasz standartowy model małżeństwa kobiety i
    > mężczyzny, gdzie kobieta jest kobietą i matką, a mężczyzna ojcem jest
    > zapisany w konstytucji - właśnie ten,
    > standartowy szkoła ma wspierac.

    Konwencja niczego nie zmienia w kwestii nazywania kobiety kobietą a
    mężczyzny mężczyzną ani w kwestii tego że małżeństwo to związek kobiety i
    mężczyzny. W konstytucji jest zapisany zakaz dyskryminacji i on obowiązuje.
    Już teraz w świetle konstytucji szkoła nie ma prawa sugerować że mężczyzna
    jest od zarabiania pieniędzy a kobieta od zajmowania się domem bo to jest
    dyskryminacja. I już teraz szkoła ma obowiązek zwalczać taki stereotyp.

    > Właśnie dokładnie odwrotnie niz obecnie.

    Przed uchwaleniem konwencji wystarczyła skarga jednej feministki. Co się
    zmieni bo nie nadążam?

    > mogłem je odziedziczyć

    I nadal możesz. zmieniła się nazwa to już nie jest konto OFE a subkonto ZUS,
    ale nadal te pieniądze są przypisane tobie i nadal podlegają dziedziczeniu
    (w odróżnieniu od pozostałych które niby sobie w ZUS wypracowujemy a
    dziedziczeniu nie podlegają).

    > kredyty były brane na długie lata - i jeszcze na długie lata dom nie
    > bedzie własnosci kredytobiorcy.
    > Kryzys->bankructwo panstwa->brak wypłat->bankructwo obywatela->brak spłaty
    > kredytu->the end

    Większość kredytów z lat 90-tych jest dawno spłacona. Ludzie już _mają_ domy
    i mieszkania.

    > czepiam sie :) Łącznie z tym ze zamiast reformowac robili PRową ustawkę.

    Ale masz jakieś wsparcie dla słowa "zamiast". Skąd przypuszczenie że gdyby
    nie było komisji Palikota to byłyby reformy?

> [...]
    je-ludnosci/informacja-o-rozmiarach-i-kierunkach-emi
    gracji-z-polski-w-latach-20042013,2,7.html

    No i? Czy ja piszę coś innego? Ja _wiem_ że ludzie tam wyjeżdżają za praca a
    nie w celach turystycznych. Bo tam nadal są wyższe zarobki. Kiedyś były 10
    razy wyższe teraz są 5 razy wyższe. Nadal są wyższe mimo, że u nas się
    _poprawiło_.

> [...]
    > polskę ze zmusili rodaków do emigracji z przyczyn ekonomicznych,
    > uzasadnienie powyżej. Nic mnie nie poniosło....

    1. "Spadkobiercy"? Np. Kaczyński spadkobiercą Bieruta? Zdecydowanie Cię
    poniosło.
    2. "Zmusili"? Ktoś komuś tutaj zabronił pracować czy może zakładanie
    własnych firm zostało zabronione i ja to przeoczyłem? Tak, zdecydowanie Cię
    poniosło.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 108. Data: 2015-02-23 15:38:24
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 14:58:56 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Co się
    > zmieni bo nie nadążam?

    Ja własciwie przestaje sie dziwic ze PO ma tak wysokie notowania. Okazuje sie ze
    każdy, ale to każdy negatywny fakt można wyprzec kolejny raz żądając "uzasadnij",
    mając kilka faktów nie domyslic sie zródeł - albo uznac je za spiskowe czyli z
    załozenia niedyskutowalne, i tak dalej...
    Można nawet, w imie walki z ciemnogrodem, uznać ze walka ze "stereotypowym modelu
    roli kobiet i mężczyzn" jest wpisana w konstytucje - dla mnie bomba :-)

    > Większość kredytów z lat 90-tych jest dawno spłacona. Ludzie już _mają_ domy
    > i mieszkania.

    Cudownie. Złe wiadomości pomijamy.

    > Ale masz jakieś wsparcie dla słowa "zamiast". Skąd przypuszczenie że gdyby
    > nie było komisji Palikota to byłyby reformy?

    Gdyby nie było mafii przy władzy nie byłoby PRowej komisji a zwykłe normalne
    działania -m.in. reformy.

    > No i? Czy ja piszę coś innego?

    Zaraz sprawdzimy

> [...]
    > nie w celach turystycznych. Bo tam nadal są wyższe zarobki. Kiedyś były 10
    > razy wyższe teraz są 5 razy wyższe. Nadal są wyższe mimo, że u nas się

    na razie ok.

    > 2. "Zmusili"? Ktoś komuś tutaj zabronił pracować czy może zakładanie
    > własnych firm zostało zabronione i ja to przeoczyłem? Tak, zdecydowanie Cię
    > poniosło.

    no i leming jak zwykle - niby zna powody co sam przyznaje - ale musi wypluć "jak to
    zmusili, sami wyjechali, nikt im karabinu nie trzymał przy głowie".
    Pojęcie przymusu ekonomicznego zna - ale znajdzie kolejne "uzasadnij", "a moze
    bezrobiocie 13% wcale nie ma wpływu"...
    Ergi, szanuje twoją inteligencje, ale strasznie zabrnąłeś broniąc tej zielonej wyspy.

    No ale paru rzeczy sie dowiedziałem.
    Proponuje eot.

    b.

  • 109. Data: 2015-02-23 15:48:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    mając kilka faktów nie domyslic sie zródeł - albo uznac je za spiskowe czyli z
    załozenia niedyskutowalne, i tak dalej...

    Ja się w ogóle nie dziwię, że PiS ma takie wysokie notowania. jego
    wyborcy w ogóle nie wiedzą co to są argumenty i źródła. przyjmują
    wszystko co objawieni politycy powiedzą a co nie pasuje to wroga
    propaganda i antypolskie knowania

  • 110. Data: 2015-02-23 17:42:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://demotywatory.pl/4429006/Instrukcja-Carycy-Kat