  • 21. Data: 2015-01-27 20:44:46
    Temat: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-27 o 20:43, Budyń pisze:
> [...]
    umocowany gosc zechce. Ty zgłosisz skarge - zostaniesz olany. Ale jak komus
    podskoczysz to jego skarga zostanie rozpatrzona a ty bedziesz nekany.

    > ooo, swiatły z lemingradu :) Szkoda ze nie dyskutujesz bo zapytałbym skąd pan szef
    ambergold mial koncesje na swoje usługi, której ty bys nie uzyskał... I tak dalej...

    Za dużo św. Antoniego Maciarewicza i Ojca Redaktora.
    Jakąż to koncesję miał pan szef AG?

    Czekam

    --
    Pete

  • 22. Data: 2015-01-27 20:46:58
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 27 stycznia 2015 19:36:07 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > http://lege-artis.edu.pl/dla-prokuratury/

    bandyctwo zgodne z prawem, jeden z wielu przykładów. I niewiele sie tu zmienia.
    Chociaż ostatnio pogonili troche oszustów od sprzedazy telefonicznej, dobre i to...

    b.

  • 23. Data: 2015-01-27 21:29:34
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 27 stycznia 2015 20:44:48 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
    > Za dużo św. Antoniego Maciarewicza i Ojca Redaktora.
    > Jakąż to koncesję miał pan szef AG?

    ano koncesje na dom skladowy ktorej jako osoba karana nie mógł uzyskać. A uzyskał w
    dwa dni. A tu se o tym poczyaj, linków jest zreszta sporo
    http://autorzygazetypolskiej.salon24.pl/445906,rzad-
    zmienil-prawo-dla-wlasciciela-amber-gold

    Bo prawo jest dla swoich...

    b.

  • 24. Data: 2015-01-27 22:26:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > http://autorzygazetypolskiej.salon24.pl/

    ale źródło znalazłeś. A nie piszą tam o końcu świata?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 25. Data: 2015-01-28 08:36:14
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > Yyy, poruszyłeś ciekawy temat. Jeśli ma te dane, to IMHO *musi* tę bazę
    > zarejestrować.

    Nie musi bo jest osobą prywatną, a ta "baza" to historia wpłat na jego konto
    bankowe.

    Na tym właśnie polega majstersztyk :-)

    Ktoś bardzo ładnie polskich "młodych zbuntowanych" w zeszłym roku rozegrał,
    a oni nawet się nie zorientowali. Wystarczyło że facet zamieścił w sieci
    kilka filmików jak przeklina i już się dla wielu stał wiarygodny.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 26. Data: 2015-01-28 08:38:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > Jednak nie zarejestrował :)
    > Gość się nazywa Stonoga i w spisie GIODO go nie ma
    > https://egiodo.giodo.gov.pl/search_basic.dhtml

    Bo być nie musi.

    Bo to nie "dane" tylko historia wpłat na jego konto.

    Każdy kto posiada konto w banku też ma taką "bazę". Tyle że normalny
    człowiek ma dane kilku osób, a ten ma grubych tysięcy i to tysięcy podatnych
    na manipulację czyli idealny target dla wszelkich następnych przekrętów.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 27. Data: 2015-01-28 12:43:52
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 27 stycznia 2015 22:27:23 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > ale źródło znalazłeś. A nie piszą tam o końcu świata?

    zapewne wynik 2+2 z gazety polskiej, tudziez innego prawicowca jest skażony, nie to
    co z woborczej, tej dla światłych ludzi...
    Ale zaraz, nie dalej jak ze 3 dni temu to wyborcza pisała o koncu swiata - no, ale
    wyborcza moze i nadal jest zródłem informaci dla Prawdziwej Elity, co innego gdyby o
    koncu swiata napisała prawica - tam byłby to obciach i żenada.

    b.

  • 28. Data: 2015-01-28 13:09:32
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]

    > no, ale wyborcza moze i nadal jest zródłem informaci dla Prawdziwej Elity,

    Moment, czy to nie właśnie Wyborcza pierwsza najpierw ostrzegała przed AG,
    następnie pomstowała na bezczynność KNF i rządu a później opisywała
    powiązania finansowe AG i OLT Express?

    Gdzie wtedy była prasa prawicowa? Pomstowała jak to GW i Elita chcą
    zniszczyć spółkę która umożliwia inwestowanie biednym Polakom.

    Niedawno przerabialiśmy to samo przy okazji SKO. Wielka nagonka na GW bo
    ujawniła że wiele kas jest deficytowych i lament że działa w imieniu
    banków,a następnie chowanie głowy w piasek gdy kasy zaczęły plajtować i to
    banki (a w zasadzie ich klienci) składają się na wypłaty dla ludzi którzy
    mieli oszczędności w kasach.

    Czytuję tzw. prawicową pracę bo lubię znać zdanie obu stron, ale jej
    wiarygodność w sprawach gospodarki i ekonomii jest delikatnie mówiąc taka
    sobie. A wiarygodność gazety polskiej w szczególności dlatego nie dziw się
    że ktoś chce podania innego źródła.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 29. Data: 2015-01-28 13:58:29
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 28 stycznia 2015 13:10:21 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    > sobie. A wiarygodność gazety polskiej w szczególności dlatego nie dziw się

    a czekaj czekaj bo tu różne wątki i sie pomieszają.
    pierwszym tematem było czy szef amber gold miał od kogos z góry poparcie (albo wrecz
    był czyims słupem), i czy były pod niego pisane i interpretowane prawo (czyli ogólnie
    o prawie nie takim samym dla wszystkich - przykładów jest oczywiscie wiecej typu zona
    nowaka, oswiadczenie majatkowe palikota ktory samolot zapomniał wpisac itp). Tego
    najłatwiej dowiedziec sie z prasy prawicowej, jako zainteresownej w kontrolowaniu
    władz. I tego sie nie dowiesz z wyborczej bo takie wątki będa tam przemilczane -
    szukaj tam skad marcin.p miał miliony potrzebne do uruchomienia biznesu , powodzenia
    zycze.
    2) czy wyborcza o tym pisała pierwsza - nie mam informacji, byc może. Czy prawica
    pomstowała - tez nie wiem, ale wyobrazam sobie ze jesli nie miała informacji ze firma
    jest "trefna" to mogła. A dlaczego mogła narzekać? Bo medialnie zniszczyc instytucje
    gdzie zaufanie jest ważne sie oczywiscie da. Co nawiązuje z kolei do punktu 3) który
    mówi ze skoki były przez srodowiska zwiazane z mainstreamem atakowane bez litosci od
    lat. A instytucje bankowe atakowane traca wiarygodnosc i sie walą.
    I teraz ja mam pytanie - czy opis w mediach skoków >>spowodował<< czy >>opisywał<<
    kryzys. Gdyby główne media konsekwentnie opisywały którys z mniejszych banków jako
    trefny bez wątpienia by go położyły. Czy to miało miejsce w przypadku skoków?
    O tym ze skoki jako niezalezne od układu były niewygodne to wiadomo - no i wracamy do
    punktu pierwszego, o tym jak skontrolowac swojego, bądz wroga.
    Wroga sie robi tak: http://prawdaokasie.blogspot.com/2014/10/jak-wygrac-
    w-totka-kilka-razy-z-rzedu.html
    To tyle jesli chodzi o naiwne poglady ze "prawo jest takie same dla wszystkich"

    b.

  • 30. Data: 2015-01-28 15:43:35
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

> [...]
    > marcin.p miał miliony potrzebne do
    > uruchomienia biznesu , powodzenia zycze.

    A tym że szef AG jest słupem bo nie umie wykazać skąd miał kasę na start GW
    pisała już dawno, o tym, że AG służy do prania brudnych pieniędzy przez
    łańcuszek spółek córek też. I to GW pisała o tym lata wcześniej niż prasa
    prawicowa zaczęła cokolwiek o tym pisać.

    O żonie Nowaka, oświadczeniu Palikota GW pisała na bieżąco. I właśnie
    dlatego czytuję GW (mimo, że światopoglądowo się z nimi nie zgadzam) bo jak
    jest afera to oni ją opisują niezależnie od tego czy dotyczy polityka z lewa
    czy z prawa.

> [...]
    > informacji ze firma jest "trefna" to mogła. A
    > dlaczego mogła narzekać? Bo medialnie zniszczyc instytucje gdzie zaufanie

    Każde odkrycie piramidy finansowej powoduje jej upadek - bo piramida opiera
    się na zaufaniu. Dlatego im szybciej upadnie tym lepiej - tym mniej będzie
    pokrzywdzonych.

> [...]
    > walą.
    > I teraz ja mam pytanie - czy opis w mediach skoków >>spowodował<< czy

    Jeżeli na "rynku" w jakiejś chwili dla przykładu kredyt kosztuje 15% a
    lokaty są oprocentowane na 5%, bo reszta to zysk banku i marża na pokrycie
    złych kredytów.

    I nagle pojawia się instytucja która udziela kredytów na 12%, a lokaty ma
    oprocentowane na 7% a zyski ma takie same jak banki to arytmetyka jest
    prosta - nie ma rezerwy na złe kredyty. Przez lata było to ukrywane, a kasy
    były de facto też swego rodzaju piramidą finansową.

    > Gdyby główne media konsekwentnie opisywały którys z mniejszych banków jako
    > trefny bez wątpienia by go położyły.

    Owszem można spowodować krótkotrwała niewypłacalność banku przez tzw. "run
    na bank". Ale w przypadku kas nie to było problemem tylko złe kredyty i zbyt
    wysokie oprocentowanie lokat.

    > Czy to miało miejsce w przypadku skoków?

    Nie.

    > O tym ze skoki jako niezalezne od układu były niewygodne to wiadomo - no i
    > wracamy do punktu pierwszego, o tym jak skontrolowac swojego, bądz wroga.

    Skoki nie były niewygodne one były niebezpieczne bo gdyby poprzedni rząd nie
    objął ich nadzorem i ochroną funduszu gwarancyjnego to w przypadku plajty
    która później nastąpiła.

    Skoki działały jak banki ale ich klienci nie byli chronieni tak jak klienci
    banków - to jest absurd! Ja wiem, że politycy koniecznie chcą nam wmówić że
    skoki były "tępione" dlatego że ich szef sponsorował PiS i dlatego rządzące
    PO ich "uwaliło".

    Ale taki spisek jest absurdalny w świetle tego, że to klienci banków (a więc
    głównie wyborcy PO) pokrywają teraz straty upadłych skoków (a więc głównie
    wyborców PiS).

    > Wroga sie robi tak:
    > http://prawdaokasie.blogspot.com/2014/10/jak-wygrac-
    w-totka-kilka-razy-z-rzedu.html

    W świetle tego artykułu:
    1. kasa stefczyka nie chce ujawnić swoich finansów.
    2. KNF zleca ich zbadanie innej firmie.
    3. Ta przeprowadza audyt i znajduje kiepskie kredyty.
    4. Szef kasy skarży się że je znaleźli bo myślał, że będa sprawdzali
    _losowych_ klientów a tymczasem oni wiedzieli których.

    Co ten artykuł miał udowodnić? Szef kasy jest idiotą skoro najpierw ukrył w
    sprawozdaniu złe kredyty a następnie myślał że nikt ich nie znajdzie, bo
    naiwnie założył że będą szukać losowo i na nie nie trafią.

    Ten artykuł wprost mówi o tym o czym pisałem - kasy miały złe kredyty i je
    ukrywały.

    > To tyle jesli chodzi o naiwne poglady ze "prawo jest takie same dla
    > wszystkich"

    Szef kasy oszukał w sprawozdaniu ukrywając złe kredyty, ktoś inny je
    znalazł, a Ty to podajesz jako przykład jakiegoś specjalnego traktowania? Ja
    to bym napisał, że tak jest specjalnie traktowany skoro jeszcze nie siedzi,
    ale zdaje się że Ty chciałeś coś przeciwnego wykazać.

    Pozdrawiam
    Ergie