  • 1. Data: 2015-11-27 19:47:34
    Temat: Definicja tapety winylowej?
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    Cześć :)
    Mam pytanie: jaki rodzaj tapety możemy okreslić mianem tapety winylowej? Czy
    tapeta do drukowania - "fototapeta" - z wierzchem PCW i podkładem
    flizelinowym, łatwa do roztargania w palcach, jest tapetą winylową? Mozna to
    oficjalnie potwierdzić jakimś dokumentem, typu opinia Instytutu Budownictwa,
    czy coś?

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl
    www.blogmateuszka.blox.pl

  • 2. Data: 2015-11-27 21:54:11
    Temat: Re: Definicja tapety winylowej?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 listopada 2015 19:48:07 UTC+1 użytkownik Koziołek napisał:
> [...]
    > oficjalnie potwierdzić jakimś dokumentem, typu opinia Instytutu Budownictwa,
    Napisz coś więcej po co to Tobie to będzie nam łatwiej.

  • 3. Data: 2015-11-27 22:03:20
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    Kris napisał:
    > Napisz coś więcej po co to Tobie to będzie nam łatwiej.

    Pozwól, że zrobię to jutro. Jest trochę pisania, a biegam własnie pomiedzy
    dwójką moich płaczących maluchów.

    Pozdr.,

    Koziołek

  • 4. Data: 2015-11-28 19:58:08
    Od: Marek <m...@g...com>

> [...]
    > oficjalnie potwierdzić jakimś dokumentem, typu opinia Instytutu Budownictwa,

    Vinyl, to stare, dobre PCV.
    Jezeli jakas tapeta zawiera w sobie PCV, to producent nazywa ja winylowa.
    Przy podejmowaniu decyzji nie kieruje sie tym, czy ten vinyl to jest warstwa
    wierzchnia, czy spodnia.

    Weż pod uwage, ze "parówki cielęce" mogą zawierać 5% cielęciny, "łososiowa polędwica
    drobiowa" ma w sobie 0% łososia i 0% polędwicy, "polskie obozy zagłady" były
    organizowane przez Niemców, budowane przez Żydów, ich pierwszymi ofiarami byli
    Polacy.

  • 5. Data: 2015-11-28 20:19:18
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-11-28 o 19:58, Marek pisze:
    > "polskie obozy zagłady" były organizowane przez Niemców, budowane przez Żydów, ich
    pierwszymi ofiarami byli Polacy.

    A o tym to nie słyszałem...

    --
    MN

  • 6. Data: 2015-11-28 20:52:53
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu sobota, 28 listopada 2015 20:19:16 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
    ich pierwszymi ofiarami byli Polacy.

    > A o tym to nie słyszałem...
    >
    > --
    > MN

    Zapomnialem jeszcze dodac, ze przez Żydów byly obsługiwane.
    https://de.wikipedia.org/wiki/Sonderkommando_KZ_Ausc
    hwitz-Birkenau

    Jakos zniknęło z wikipedii, ze Auschwitz bylo przez Żydowskich więżniów budowane i ze
    pierwszymi ofiarami byli polscy patrioci.

  • 7. Data: 2015-11-28 21:05:32
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-11-28 o 20:52, Marek pisze:
> [...]
    >
    > Jakos zniknęło z wikipedii, ze Auschwitz bylo przez Żydowskich więżniów budowane i
    ze pierwszymi ofiarami byli polscy patrioci.

    Co znaczy przez Żydów? Zapewne przez więźniów. Równie dobrze można
    napisać, że przez Cyganów. Co ta nienawiść robi z ludzi...

    --
    MN

  • 8. Data: 2015-11-28 21:15:31
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu sobota, 28 listopada 2015 21:05:31 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    >
    > Co znaczy przez Żydów? Zapewne przez więźniów. Równie dobrze można
    > napisać, że przez Cyganów. Co ta nienawiść robi z ludzi...

    Swiadectwem nienawisci jest pisanie "Polskie obozy zaglady"
    Postaraj sie dojsc, kto sie tego dopuszcza.

  • 9. Data: 2015-11-28 21:21:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakie obywatelstwo mieli Żydzi którzy budowali Oświęcim?

  • 10. Data: 2015-11-28 21:31:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marek wrote:

    > Podobno, w duzej części byli przywiezieni z Niemiec i Francji.
    >
    > A jakie mieli poglądy polityczne ?
    > Jaką religię wyznawali ?
    >
    > Co to ma do rzeczy ?
    > Faktem jest, ze budowali Żydzi, a dzisiaj piszą niektórzy, ze to były "polskie
    obozy śmierci".

    a mózg to ci na macę przerobili

    --
    mst <at> gazeta <.> pl