  • 1. Data: 2015-10-14 20:37:13
    Temat: Do totusa - wybory 2015 ....
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    Wiesz totus, od 1992 (nocna zmiana) głosuję nieprzerwanie na JKM i
    przegrywam do tej pory wszystkie dotychczasowe wybory (oprócz tych do
    europarlamentu, w których JKM dostał się do Brukseli), ale chyba zła passa
    dla Polski zostanie w tych wyborach przerwana i Korwin dostanie się do
    parlamentu. 23 lata czekam i wreszcie się chyba kurwa doczekam.

    Endriu

  • 2. Data: 2015-10-14 20:49:50
    Temat: Re: Do totusa - wybory 2015 ....
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "Endriu" <p...@i...pl> pisze:
> [...]
    > passa dla Polski zostanie w tych wyborach przerwana i Korwin dostanie
    > się do parlamentu. 23 lata czekam i wreszcie się chyba kurwa doczekam.

    Według anty-korwinowców do euro-parlamentów przeszedł dzięki niskiej frekwencji
    i swoim nad-przeciętnie aktywnym wyborcom. IMHO te wybory Sejmowe to będzie
    test czy za swojego życia "jako nie sklerotyk" wejdzie do Sejmu czy będzie miał
    "niemal gwarancje" kolejnych kilkunastu lat poza polityką _parlamentarną_.

    --
    A. Filip
    Podnieś upadłego, nie zapominaj o zmarłym. (Przysłowie abisyńskie)

  • 3. Data: 2015-10-14 22:11:04
    Od: totus <t...@g...pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    > dla Polski zostanie w tych wyborach przerwana i Korwin dostanie się do
    > parlamentu. 23 lata czekam i wreszcie się chyba kurwa doczekam.

    Wybory mnie nie interesują. Ja nie chcę mieć nadzorcy, który by za mnie
    myślał i decydował. Nie budzę się spocony z pytaniem na ustach "jak żyć?
    Panie Premierze". Ty nie wiesz co ze sobą zrobić to potrzebujesz JKM by Ci
    powiedział. Chciałbyś by kręcił Tobą JKM a najprawdopodobniej będzie to Pan
    Kaczyński lub Pani Kopacz. Taka niespodzianka.
    Ja głównie myślę jak minimalizować płacone przez siebie podatki. Moje
    zmartwienie to nie dać się okradać. Nie będę sam wybierał swojego oprawcy.
    Zdam się na Ciebie.

  • 4. Data: 2015-10-24 20:40:39
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > 23 lata czekam i wreszcie się chyba kurwa doczekam.

    Oj coś chyba jeszcze nie tym razem ....

    System się obroni

    Endriu