  • 11. Data: 2019-08-25 22:21:12
    Temat: Re: Durczok może stracić pozwolenie na broń
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Jeśli jesteś pod wpływem alkoholu, to nie możesz mieć broni palnej -
    > nawet w kasetce. Nie jest ważne, czy masz ją z nabojem w komorze, z
    > nabojem w magazynku czy przykładowo w ogóle bez amunicji.

    To gdzie ją mam mieć? Tyczy się to tylko gdy broń jest poza domem?
    Jak to w praktyce wygląda?
    Pozwolenie na broń równoznaczne z abstynencją? :-)

    Robert

  • 12. Data: 2019-08-25 22:41:55
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > To gdzie ją mam mieć? Tyczy się to tylko gdy broń jest poza domem?
    > Jak to w praktyce wygląda?
    > Pozwolenie na broń równoznaczne z abstynencją?

    oj Wania, Wania, dopóki nie popełniasz przestępstwa możesz bronię mieć:)

    --
    I love love

  • 13. Data: 2019-08-25 23:32:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > To gdzie ją mam mieć? Tyczy się to tylko gdy broń jest poza domem?
    > Jak to w praktyce wygląda?

    Może sobie leżeć w Szafie na broń albo w magazynie broni.

    > Pozwolenie na broń równoznaczne z abstynencją? :-)

    Nie :-)

  • 14. Data: 2019-08-26 09:22:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 sierpnia 2019 23:32:35 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Może sobie leżeć w Szafie na broń albo w magazynie broni.

    A jak w domu taka broń leży w sejfie to właściciel może być pijany czy nie?

  • 15. Data: 2019-08-26 09:35:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-08-26 o 09:22, Kris pisze:
    > A jak w domu taka broń leży w sejfie to właściciel może być pijany czy nie?

    Jak nie nadużywa to pewnie może ale tu mówimy o zupełnie innym
    drastycznym przypadku.

  • 16. Data: 2019-08-26 10:17:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.08.2019 o 09:22, Kris pisze:

    > A jak w domu taka broń leży w sejfie to właściciel może być pijany czy nie?

    Może być pijany, byle szafy nie otwierał i nie wszczynał awantury.

  • 17. Data: 2019-08-26 12:55:09
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Nie

    jeśli ubiegający się o bronię miał wizyty w wytrzeźwiałce to nie otrzyma
    pozwolenia:)

    --
    I love love

  • 18. Data: 2019-08-26 13:10:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 09:35:13 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Jak nie nadużywa to pewnie może ale tu mówimy o zupełnie innym

    Jechał pijany to wiemy
    Broń w aucie miał ale w "specjalnej kasetce" ponoć
    I jeszcze mnie tak zastanawia: policja co oczywiste przyjechała jak pijany wyrżnął
    autem w coś tam.
    I tak z automatu przeszukują auto?
    I jak znaleźli kasetkę to kazali otworzyć i okazać co tam jest?

  • 19. Data: 2019-08-26 13:12:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 10:17:49 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:

    > Może być pijany, byle szafy nie otwierał i nie wszczynał awantury.

    A jak pijany broń w aucie miał w "specjalnej kasetce"?
    I ponowię pytanie z postu obok: czy jak policja do pijanego kierowcy przyjeżdża to z
    automatu auto mu przeszukuje i ew kasetkę każe otworzyć?

  • 20. Data: 2019-08-26 15:38:24
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kris <k...@g...com> pisze:

> [...]
    > I ponowię pytanie z postu obok: czy jak policja do pijanego kierowcy
    > przyjeżdża to z automatu auto mu przeszukuje i ew kasetkę każe

    A możesz się zapytać czy "aż tak pijany" przeniósł broń do tej kasetki?

    --
    A. Filip