  • 1. Data: 2018-01-17 19:32:34
    Temat: Dwie sprawy
    Od: 9...@g...com

    1/ po zgloszeniu sie do MOPS o pomoc, MOPS milczal przez prawie 6 miesiecy i
    nie podjal nawet tematu z ktorym sie do niego zglosilem.Zadnego pisma w tej
    sprawie, nic. Jakie przepisy zostaly naruszone przez te instytucje i czy mozna
    zadac jakiegos odszkodowania?

    2/Do kogo sie zglasza lamanie przepisow "ustawy o pomocy spolecznej", lamanie
    przepisow "ustawy o zatrudnieniu socjalnym", lamanie przepisów "ustawy o promocji
    zatrudnienia i instytucjach rynku pracy"? Jakiego typu konsekwencje ponosza
    instytucje i ich pracownicy lamiacy przepisy tych ustaw? Kto bada te sprawy? No bo
    chyba nie prokuratura?

  • 2. Data: 2018-01-17 22:24:52
    Temat: Re: Dwie sprawy
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-01-17 o 19:32, 9...@g...com pisze:
> [...]
    > pracy"? Jakiego typu konsekwencje ponosza instytucje i ich pracownicy
    > lamiacy przepisy tych ustaw? Kto bada te sprawy? No bo chyba nie

    MOPSY od jakiegoś już czasu podlegają pod HGW (Hannę Gronkiewicz Waltz)
    i jak widzisz sprawiedliwości nie ma. Liczą się znajomi i znajomi znajomych.
    Pofatyguj się do tego MOPS-u osobiście.

    --
    animka

  • 3. Data: 2018-01-17 22:31:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17-01-18 o 22:24, Animka pisze:

    > MOPSY od jakiegoś już czasu podlegają pod HGW (Hannę Gronkiewicz Waltz)
    > i jak widzisz sprawiedliwości nie ma. Liczą się znajomi i znajomi
    > znajomych.

    Ten u mnie w mieście też?!

  • 4. Data: 2018-01-17 22:42:43
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Ten u mnie w mieście też?!

    Ratusz czy Min Pracy i Polityki Społecznej (czy jak mu tam) nie jest
    jednostką nadrzędną, nie jest nad wszystkimi mistami?

    --
    animka

  • 5. Data: 2018-01-17 22:46:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17-01-18 o 22:42, Animka pisze:

    > Ratusz czy Min Pracy i Polityki Społecznej (czy jak mu tam) nie jest
    > jednostką nadrzędną, nie jest nad wszystkimi mistami?

    Już się wystraszyłem. Gdzie wyczytałaś,że pytający jest z Warszawy?

  • 6. Data: 2018-01-17 23:09:53
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Już się wystraszyłem. Gdzie wyczytałaś,że pytający jest z Warszawy?

    Nie wyczytałam. ale mogę to jeszcze sprawdzic jak sam nie napisze.
    Mnie bydlaki w MPPSIe jak bylam po ciężkiej operacji powiedzieli, że
    osoba opiekująca się kosztuje 9 zł na godzinę (miałam zaświadczenie od
    lekarza ze szpitala, że wymagam trzymiesięcznej opieki w domu).
    Natomiast znajma, która byla po innej operacji i mogła normalnie chodzić
    płaciła im 3 zł na godzinę. Na dodatek dostala laptopa od HGW jako
    niewidzca (widzi, tylko grube szkla na nos musi zakładać) i jest
    zapisana do zwiazku niewidomych. W rezultacie nie wzięłam tej pomocy (w
    duchu kazałam im się udławić). Przyjezdżała do mnie za friko moja
    siostra, ale i tak wiele rzeczy wolalam sama zrobić-po swojemu, jakoś
    dawałam radę, bo czlowiek czasami dostaje takiego "kopa", że niemożliwe
    staje się możliwe.

    --
    animka

  • 7. Data: 2018-01-17 23:31:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17-01-18 o 23:09, Animka pisze:

> [...]
    > siostra, ale i tak wiele rzeczy wolalam sama zrobić-po swojemu, jakoś
    > dawałam radę, bo czlowiek czasami dostaje takiego "kopa", że niemożliwe

    Wyrazy szacunku dla Ciebie za hart ducha, no ale nie za bardzo rozumiem,
    w czym tu MOPS zawinił. Było wziąć te 9 zł i siostrze zapłacić. Kwestii
    płacenia przez "niewidomą" 3 zł MOPS-owi, to już w ogóle nie rozumiem.

  • 8. Data: 2018-01-18 03:04:52
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > W dniu 17-01-18 o 23:09, Animka pisze:

    > Wyrazy szacunku dla Ciebie za hart ducha, no ale nie za bardzo rozumiem,
    > w czym tu MOPS zawinił.

    Musiałabym im płacić 9 zł za godzinę wiadomo: niby opieki po operacji,

    Było wziąć te 9 zł i siostrze zapłacić.

    Ona jest bogata i nie wzięłaby ode mnie. Robiła mi zakupy, wymieniła mi
    opatrunek z tyłu nogi, pojechała za mna na zdjęcie szwów do szpitala i
    ze 2 razy pojechała ze mną na kontrolę. Musiałam sama robić sobie
    zastrzyki w brzuch (przeciwzakażeniowe, czy jakoś tak)- 30 sztuk,
    Pielęgniarka mi powiedziała jak robić, bo jej się nie chciało
    przychodzić chociaż zlecenie miała. Zresztą mnie to było na rękę,

    Kwestii płacenia przez "niewidomą" 3 zł MOPS-owi, to już w ogóle nie
    rozumiem.
    Ja też. Widzisz jakie są różnice? Ona jest chytra to łapówki na pewno im
    nie dała.

    --
    animka

  • 9. Data: 2018-01-18 10:38:54
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Powinienes wysłać urzędowi (organowi) nadrzędnemu nad MOPS wezwanie do podjęcia
    czynności przez organ lub ponaglenie, a po tym wystąpić do WSA ze skargą na
    bezczynność organu (urzędu) z wnioskiem o nałożenie grzywny na organ (urząd).
    Pytanie do publiki: kto jest organem nadrzędnym nad MOPS?

    -----

  • 10. Data: 2018-01-18 13:38:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18-01-18 o 03:04, Animka pisze:

    > Musiałabym im płacić 9 zł za godzinę wiadomo: niby opieki po operacji,

    Aaaa! To Ty im miałaś płacić?

    > Ja też. Widzisz jakie są różnice? Ona jest chytra to łapówki na pewno im
    > nie dała.

    No do łapówki, to tutaj daleko. Ale dziwne to faktycznie. NFZ tego nie
    pokrywa?