  • 1. Data: 2016-05-20 19:49:49
    Temat: Gdzie w Warszawie mogę kupić grubościomierz? Pilne.
    Od: JDX <j...@o...pl>

    Gdzie w Wawie jutro (tj. w sobotę) lub niedzielę mogę kupić
    grubościomierz? O, tego typu ustrojstwo:
    http://allegro.pl/grubosciomierz-elektroniczny-12-7-
    0-001mm-mikron-i6182094705.html.

  • 2. Data: 2016-05-20 22:00:01
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-05-20 o 19:49, JDX pisze:
    > Gdzie w Wawie jutro (tj. w sobotę) lub niedzielę mogę kupić
    > grubościomierz? O, tego typu ustrojstwo:
    > http://allegro.pl/grubosciomierz-elektroniczny-12-7-
    0-001mm-mikron-i6182094705.html.

    Mikrometr :) spróbowałbym w Jula, ewentualnie markety budowlane, leroy
    ma duzo narzędzi, mogą mieć.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 3. Data: 2016-05-21 20:50:05
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 20.05.2016 o 19:49, JDX pisze:
    > Gdzie w Wawie jutro (tj. w sobotę) lub niedzielę mogę kupić
    > grubościomierz? O, tego typu ustrojstwo:
    > http://allegro.pl/grubosciomierz-elektroniczny-12-7-
    0-001mm-mikron-i6182094705.html.

    Może na Wolumenie?
    Lub w hipermarketach.

  • 4. Data: 2016-05-22 11:58:28
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-05-20 19:49, JDX wrote:
    > Gdzie w Wawie jutro (tj. w sobotę) lub niedzielę mogę kupić
    > grubościomierz? O, tego typu ustrojstwo:
    > http://allegro.pl/grubosciomierz-elektroniczny-12-7-
    0-001mm-mikron-i6182094705.html.

    jezeli wzrok masz dobry to analogowy kupisz latwiej i o rzad wielkosci
    taniej