  • 11. Data: 2016-02-15 14:44:26
    Temat: Re: Idea, Walentynkowa 2,75
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup
    >Dlatego nie założę tam więcej żadnej lokaty, chyba że będzie na 5%.
    >Bo nie mam ochoty się kopać z koniem, aby mi oddali w cywilizowany
    >sposób pieniądze z mojej lokaty.

    Mnie tam oddawali w sposob jak najbardziej cywylizowany.

    Tylko ... jak to w sasiednim poscie - domyslnie lokaty sie przedluzaja
    na 0.1%, no ale coz - promocja, musi czemus sluzyc :-)

    J.

  • 12. Data: 2016-02-15 14:45:50
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Oczywiscie przyznaje, ze takie ambitne banki to niech sie wala i dla 5
    > zl to by mi sie nie chcialo ...
    > ale co za problem wpisac do telefonu alarm za 3 miesiace, a wtedy
    > zlikwidowac lokate recznie :-)
    >
    > J.

    Tylko że zrywanie w Idei to nie taka bajka. Ja kiedyś w Idei musiałem zerwać
    lokatę. Na kasę czekałem 2 tygodnie, kosztowało mnie to kupę nerwów i klika
    półgodzinnych telefonów, gdzie za każdym razem musiałem wyjaśniać całą
    historię życia. Nie liczyłbym że zerwanie będzie natychmiastowe a pieniądze
    wrócą najbliższą sesją.

    Pzdr

  • 13. Data: 2016-02-15 18:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Tylko ... jak to w sasiednim poscie - domyslnie lokaty sie przedluzaja
    > na 0.1%, no ale coz - promocja, musi czemus sluzyc :-)

    Zrozumiałbym jakby sie przedłużała na powiedzmy 1%.
    Ale te 0,1... Cóz... jak sie nie szanuje klientów, to potem trzeba nowych
    szukać...

  • 14. Data: 2016-02-15 18:34:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Zrozumiałbym jakby sie przedłużała na powiedzmy 1%.
    >Ale te 0,1... Cóz... jak sie nie szanuje klientów, to potem trzeba
    >nowych
    >szukać...

    No coz - jedni przyjda i zostana, inni zapomna czyli tez zostana,
    a moze wcale im tak bardzo na tych klientach nie zalezy :-)

    A konkurencja co oferuje ? Konto nieoprocentowane, albo
    oszczednosciowe oprocentowane na 0.4% ?

    J.

  • 15. Data: 2016-02-15 18:54:53
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Dlatego też mam u nich obecnie 0,00 zł. Ale będą niedługo dawać więcej
    niż 2,75. Widzę , ze zaczyna brakować kasy bo idą też powoli do góry te
    ich "powery" i "Nr-y 1"

  • 16. Data: 2016-02-15 19:34:28
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2016-02-15 o 14:45, miumiu pisze:
> [...]
    > historię życia. Nie liczyłbym że zerwanie będzie natychmiastowe a pieniądze

    Ja mam konto w Idei i zawsze zrywanie trwa kilka minut. Żadnego z tym
    problemu nigdy nie miałem, a korzystam często, bo zakładam lokatę
    beztroską (2%/3M) i zrywam według potrzeb. W praktyce beztroska+konto
    daje mi ROR oprocentowany na 2%. Nie widzę nigdzie alternatyw.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2016-02-15 19:37:08
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Ja mam konto w Idei i zawsze zrywanie trwa kilka minut. Żadnego z tym

    A ja nie mam konta w Idei i nie zamierzam mieć i powrót pieniędzy z
    zerwanej lokaty trwał kiedyś trzy dni robocze.

  • 18. Data: 2016-02-15 20:23:33
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2016-02-15 o 19:37, wiatrak pisze:
    > A ja nie mam konta w Idei i nie zamierzam mieć i powrót pieniędzy z
    > zerwanej lokaty trwał kiedyś trzy dni robocze.

    Dlatego właśnie już dawno zrezygnowałem z korzystania z lokat Idei bez
    konta. Trzy dni robocze powiadasz... A jeśli lokata skończy się w sobotę
    to jeszcze dwa ekstra, podczas gdy posiadając konto można od razu
    wrzucić na kolejną lokatę - niekoniecznie standardową ;-)

    Pewnie taki sposób Idei na zachęcenie do posiadania konta...

    --
    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2016-02-15 22:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik wiatrak w...@y...pl ...

    > A ja nie mam konta w Idei i nie zamierzam mieć i powrót pieniędzy z
    > zerwanej lokaty trwał kiedyś trzy dni robocze.

    Ja ostatnio tydzien - ichnie tłumaczenie - pieniadze w wyniku błedu systemu
    trafiły zamiast na moje konto w innym banku - na jakies konto techniczne.
    A co mnie to obchodzi?