  • 11. Data: 2019-08-19 15:06:35
    Temat: Re: Idea zawrotna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-08-19 o 13:59, J.F. pisze:
    >KNF.

    To duzo im tego wioslowania zostalo.

    >Pamiętaj, iż sytuacja Czarnecki-KNF jest specyficzna, a media już
    >piszą o pozwie na miliard euro. Tu trzeba ostrożnych i przemyślanych
    >ruchów.

    A co to komisje obchodzi :-)
    Zreszta LCz sam sie tu w duzej czesci podlozyl - bo zamiast poprawiac
    kapitał to pogorszył i to bardzo istotnie.

    >Nie wiązałbym tego z wyborami. Z polityką - tak.

    Przed 13-tym taka decyzja moze zaszkodzic.
    A po 13-tym juz nie zaszkodzi :-)

    >Będzie obsługiwał te transakcje. Ktoś wpłaci, ktoś przeleje, ktoś
    >trzyma jednak wielkie kwoty itd.

    I kazdy patrzy, aby to za darmo bylo - nie, o czyms bardziej zyskownym
    mowie :-)

    >a jakichś tam... opłat za konto, kartę, wypłaty z bankomatu etc.

    IMO - na razie nie ma, tzn sa zwolnienia.

    >Niewielu to zrobi. Choćby z uwagi na to, że nie będzie im się chciało
    >zmieniać numeru konta u pracodawcy, czy tam przyzwyczajeń.

    Za ten 1 zl moze mi sie zachciec.

    Szczegolnie, ze juz konkurencja dzwonila z promocyją za wplacanie
    wynagrodzenia.

    J.

  • 12. Data: 2019-08-19 15:18:44
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2019-08-19 o 15:06, J.F. pisze:

    > A co to komisje obchodzi :-)

    Jest stroną w sporze.

    > Przed 13-tym taka decyzja moze zaszkodzic.

    Może, ale nie musi.

    > A po 13-tym juz nie zaszkodzi :-)

    Nie sądzę, by zaszkodziła.

    > I kazdy patrzy, aby to za darmo bylo - nie, o czyms bardziej zyskownym
    > mowie :-)

    Z przyjemnością przyjdę od Ciebie dowolną kwotę. Za darmo.
    Czy teraz dostrzegasz, iż w opcji "za darmo" ja mam zysk, a Ty nie?
    Posiadanie kapitału to zysk sam w sobie.

    > IMO - na razie nie ma, tzn sa zwolnienia.

    Pomyśl. Jeśli byłoby za darmo to podwyżka nie miałaby sensu.
    Najwyraźniej znaczna część klientów jednak za darmo nie i ponosi opłaty.
    Teraz będzie płacić więcej.

    > Za ten 1 zl moze mi sie zachciec.

    Tobie tak. Milionom innych klientów niekoniecznie.

    > Szczegolnie, ze juz konkurencja dzwonila z promocyją za wplacanie
    > wynagrodzenia.

    Brawo! Ty skorzystasz. Firma obsługująca tysiące klientów też skorzysta
    na zmianie numeru konta, bo im 1 zł podnieśli opłatę?

  • 13. Data: 2019-08-19 15:33:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup

    >Jest stroną w sporze.

    Ale przeciez nie ona bedzie placila, jak przegra :-)

    >Może, ale nie musi.

    Ryzyko ze moze, jest wystarczajace aby ryzyka nie podejmowac :)

    >Nie sądzę, by zaszkodziła.

    Przed 13-tym ?
    Zaraz zaczna media trabic "ukradli bank" :-)

    >Z przyjemnością przyjdę od Ciebie dowolną kwotę. Za darmo.
    >Czy teraz dostrzegasz, iż w opcji "za darmo" ja mam zysk, a Ty nie?
    >Posiadanie kapitału to zysk sam w sobie.

    Taki sobie zysk, bo odpowiedzialnosc jest, a zysku ... z samego
    trzymania nie ma :-)

    Wiec skoro juz doszlismy do tego ze "za darmo" to niechetnie
    powierzysz,
    to za depozyty cos bank musi dac, za kredyty tez cos musi dac (w tej
    nowej rzeczywistosci .. jeszcze nie u nas), i gdzie tu zarobek ...

    >Pomyśl. Jeśli byłoby za darmo to podwyżka nie miałaby sensu.
    >Najwyraźniej znaczna część klientów jednak za darmo nie i ponosi
    >opłaty. Teraz będzie płacić więcej.

    Byc moze. Ja mialem "za darmo" i nadal bede mial "za darmo" ... wiec
    podwyzki nie ma :-P

    >Tobie tak. Milionom innych klientów niekoniecznie.

    >Brawo! Ty skorzystasz. Firma obsługująca tysiące klientów też
    >skorzysta na zmianie numeru konta, bo im 1 zł podnieśli opłatę?

    Ta oferta to juz nie byl 1zl.
    Tak czy inaczej - sporo klientow moze odplynac.

    J.

  • 14. Data: 2019-08-19 16:10:39
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2019-08-19 o 15:33, J.F. pisze:

    > Ale przeciez nie ona bedzie placila, jak przegra :-)

    Podważy to wiarygodność KNF.

    > Ryzyko ze moze, jest wystarczajace aby ryzyka nie podejmowac :)

    Wojciech B. by się z Tobą nie zgodził. Z PRL jesteś! Nie tkwij w latach
    90! ;-)

    > Taki sobie zysk, bo odpowiedzialnosc jest, a zysku ... z samego
    > trzymania nie ma :-)

    Nie myśl o tym, tylko przynoś kasę. Biorę za darmo każdą ilość. Nie bój
    się o mój zysk.

    > Wiec skoro juz doszlismy do tego ze "za darmo" to niechetnie powierzysz,
    > to za depozyty cos bank musi dac, za kredyty tez cos musi dac (w tej
    > nowej rzeczywistosci .. jeszcze nie u nas), i gdzie tu zarobek ...

    Co to za różnica czy chętnie czy niechętnie. Rzeczywistość jest taka, że
    musisz mieć konto.

    > Byc moze. Ja mialem "za darmo" i nadal bede mial "za darmo" ... wiec
    > podwyzki nie ma :-P

    Dla Ciebie nie ma. Ale już "kara" jakby większa, jak się z czymś tam
    spóźnisz.

    > Tak czy inaczej - sporo klientow moze odplynac.

    A czy fani Apple'a rezygnują z niego po kolejnych aferach?
    A czy fani KK przestają z niej korzystać, gdy staje się pełną pułapek kartą?
    A czy fani kart debetowych przestają korzystać z bankomatu na wieść o
    kolejnej fali skimmingu?

    itd. Ludzie nie są tak mobilni jakby się wydawało.

  • 15. Data: 2019-08-19 16:51:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup

    >Podważy to wiarygodność KNF.

    A co to komisarzy obchodzi - im sie dawno kadencja skonczy :-)
    Poza tym zanim przegra, lub wygra, to 10 lat minie.

    >Co to za różnica czy chętnie czy niechętnie. Rzeczywistość jest taka,
    >że musisz mieć konto.

    No to bede mial. Darmowe.

    >Dla Ciebie nie ma. Ale już "kara" jakby większa, jak się z czymś tam
    >spóźnisz.

    Co mnie moze zdopingowac do zamkniecia konta :-)

    >A czy fani Apple'a rezygnują z niego po kolejnych aferach?

    Jak rezygnuja, to nie sa fani :-)

    >A czy fani KK przestają z niej korzystać, gdy staje się pełną pułapek
    >kartą?

    Jakich znowu pulapek ?
    Ma wiecej zalet niz wad, to miliardy uzywaja :-)

    J.

  • 16. Data: 2019-08-19 19:12:59
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2019-08-19 o 16:51, J.F. pisze:

    > A co to komisarzy obchodzi - im sie dawno kadencja skonczy :-)
    > Poza tym zanim przegra, lub wygra,  to 10 lat minie.

    Polityka to trochę bardziej skomplikowana materia. Szczególnie, gdy ktoś
    zamierza w niej przetrwać wiele lat.

    > No to bede mial. Darmowe.

    Brawo!
    A nie ustaliliśmy, że darmowe tak naprawdę kosztuje?

    > Co mnie moze zdopingowac do zamkniecia konta :-)

    Nie podejrzewam Cię o to. Jak i większości klientów.
    Oferta PKO BP czy Pekao jest taka sobie delikatnie mówiąc, co nie
    przeszkadza tym bankom wieść prym na rynku.
    Zysk netto grupy PKO BP w drugim kwartale 2019 r. wzrósł do 1.217 mln zł
    z 933 mln zł rok wcześniej - podał bank w raporcie półrocznym.

    1,2 mld zysku w 3 miesiące to całkiem ładnie, prawda? Tak widzisz się
    zarabia na tych "darmowych" kontach. ;-)

    > Jak rezygnuja, to nie sa fani :-)

    Sprzedaż iPhone'ów spada oczywiście, ale w skali firmy na wyznawców
    nadal można liczyć.

    > Jakich znowu pulapek ?

    Jak widzisz fani nawet ich nie dostrzegają! To już sekciarstwo. ;-)

    > Ma wiecej zalet niz wad, to miliardy uzywaja :-)

    Jak to mówią dzieci: tryliony zylionów! ;-)