  • 1. Data: 2007-05-31 06:42:28
    Temat: Jak oni określają limit karty kredytowej ?
    Od: "Gerard" <s...@o...pl>

    Ciekawi mnie ta tematyka.
    Lukas - bank w którym mam konto, lokaty, ich fundusz i systematycznie
    przelewam wypłaty i nigdy nie miałem żadnej wpadki - proponuje mi limit na
    karcie (po negocjacjach) 2500 zł.
    ING - gdzie jakieś 5 lat temu miałem konto i ich olałem - przesłał mi do
    domu propozycję karty z limitem 7500 zł + możliwość negocjacji.

    Czy oni tymi kartami wypełniają jakieś targety czy kalkulują według jakichś
    dziwnych kryteriów.

    Gerard

  • 2. Data: 2007-05-31 06:51:46
    Temat: Re: Jak oni określają limit karty kredytowej ?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Gerard wrote:
> [...]
    > domu propozycję karty z limitem 7500 zł + możliwość negocjacji.
    >
    > Czy oni tymi kartami wypełniają jakieś targety czy kalkulują według jakichś

    Kryteria nie są znane, ale w dobie walki o klienta i o jak największy
    udziała w rynku kk banki wabią jak tylko mogą. ING widać zagląda w bazę
    klientów poźniej sprawdza w BIK i jak klient czysty to bach oferta a nóż
    coś z tego wyjdzie. Popatrz na swój przypadek: ewidentnie trafili w 10 ;)

  • 3. Data: 2007-05-31 11:26:12
    Od: "Muchomor" <much<antispam>6@gazeta.pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:f3lr9u$l6$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
    > coś z tego wyjdzie. Popatrz na swój przypadek: ewidentnie trafili w 10 ;)

    ING lubi wysylac ubezpieczonym w NNederlanden - mi co chwila cos
    przysylaja - maja wglad wszak na konto emerytalne i moga na tej podstawie
    wyznaczyc zdolnosc kredytowa...
    Pozdr.
    M.

  • 4. Data: 2007-06-01 10:39:38
    Od: "Gerard" <s...@o...pl>

    > ING lubi wysylac ubezpieczonym w NNederlanden - mi co chwila cos
    > przysylaja - maja wglad wszak na konto emerytalne i moga na tej podstawie
    > wyznaczyc zdolnosc kredytowa...

    Nie należę do NN i nie mam z nimi nic wspólnego ... wydawało mi się nawet,
    że rozstaliśmy się w niezgodzie, bo składałem kilka reklamacji a ostatnią -
    skuteczną skwitowałem wypowiedzeniem konta z przelaniem na papier swoich
    żalów. Stąd moje zaskoczenie.
    Z ich karty raczej nie skorzystam ... co najwyżej wezmę ich pismo i pójdę
    jeszcze raz negocjować warunki w Lukasie.
    Zobaczymy co powiedzą.

    Gerard

  • 5. Data: 2007-06-01 11:18:35
    Od: BM <n...@D...LITERYpl>

    Gerard napisał(a):
    > Ciekawi mnie ta tematyka.
    > Lukas - bank w którym mam konto, lokaty, ich fundusz i systematycznie
    > przelewam wypłaty i nigdy nie miałem żadnej wpadki - proponuje mi limit na
    > karcie (po negocjacjach) 2500 zł.

    Lukas tak już ma. Ale myślę, że będą musieli to w najbliższym czasie
    zmienić.

    Byłem w podobnej sytuacji, tj. bezpłatne z tytułu salda e-konto pro +
    lokaty + systematyczne zasilanie konta. Kiedy ubiegałem się o
    kredytówkę, zaproponowali mi limit coś ok. 2000 zł (w tym czasie mBank
    dawał znacznie większy). Z tego co wyciągnąłem od obsługującej pani,
    przez pół roku testują "wiarygosność" klienta i sprawdzają czy wszystko
    jest ok. Pani poradziła aby zwrócić się o zwiększenie limitu za pół roku
    - co też uczyniłem. Bez żadnych oporów podwyższyli do maxa dla VC -
    czyli 10K.

    Pozdrawiam
    BM