  • 1. Data: 2014-10-26 09:12:32
    Temat: Jaką rurą przedłużyć komin na dachu
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Witam.

    Potrzebuję przedłużyć o jakieś 30-40 cm komin na dachu. Komin jest
    systemowy i zakończony stalową rurą wystającą ok. 15 cm ponad czapkę.

    Wygląda to podobnie jak tu, tylko u mnie rura już lekko zardzewiała :)
    http://img262.imageshack.us/img262/2730/img0188os.jp

    I teraz chcę tę rurę przedłużyć.

    Pytanie jakiej rury użyć? Może być zwykła, czarna jak do czopucha od
    pieca, czy musi być koniecznie kwasówka?

    Pozdrawiam,
    MW

  • 2. Data: 2014-10-26 09:24:47
    Temat: Re: Jaką rurą przedłużyć komin na dachu
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-10-26 o 09:12, wolim pisze:
> [...]
    >
    > I teraz chcę tę rurę przedłużyć.
    >
    > Pytanie jakiej rury użyć? Może być zwykła, czarna jak do czopucha od
    > pieca, czy musi być koniecznie kwasówka?
    Nie musi być kwasówka, ale biorąc pod uwagę, że koszt 0,5 metra rury w
    stosunku do nakładów pracy jest znikomy, to nie warto się bawić w zwykłą
    i wymieniać potem co 10 lat. Do tego zauważ, że zwykła rura (nawet
    pomalowana) zacznie rdzewieć i ta rdza będzie spływać w dół robiąc
    piękne smugi.
    Jacek