    From: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jeszcze raz imiona niepolskie
    Date: Thu, 15 May 2003 08:24:09 +0200

    Wiem, że niedawno była dyskusja na podobny temat i dokładnie ją
    przejrzałem, ale nie znalazłem tego czego szukam.
    Proszono mnie o sprawdzenie jakie istnieją możliwości nadania dzieciom
    imion niepolskich jeśli oboje rodzice należą do mniejszości narodowych.
    I druga sprawa: gdyby okazało się to możliwe, to jak należy takie
    imiona zapisywać gdy język oryginalny używa cyrylicy a nie alfabetu
    łacińskiego.
    Przoszę o wskazanie w jakich dokładnie ustawach można to znaleźć

    Z góry dziękuję

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,