  • 1. Data: 2004-07-11 13:01:50
    Temat: KRATY W OKNACH na Parterze
    Od: "M@ster" <r...@c...pl>

    Witam wszystkich grupowiczow

    Mam pytanko - dotychczas w bloku mieszkalnym, gdzie udzialy ma

    wspolnota i gmina, aby zalozyc kraty w okna trzeba bylo miec

    pozwolenie tych dwoch instytucji. Slyszalem, ze w tym roku wyszlo orzeczenie
    sadu

    z ktorego to wynika ze te dwie

    instytucje moga mnie pocalowac w d**e. I tu jest moje pytanko - jak

    moge znalezc to orzeczenie, czy ktos slyszal o nim ?

    Pozdrawiam

    Robert

  • 2. Data: 2004-07-11 13:16:43
    Temat: Re: KRATY W OKNACH na Parterze
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "M@ster" r...@c...pl napisał(a)
    w news'ie: news:2TaIc.41103$Q74.30853@news.chello.at

    > Mam pytanko - dotychczas w bloku mieszkalnym, gdzie udzialy ma

    To "pytanko" zadałeś już 08.07. Sądzisz, że ponawianie
    tego samego pytania zwiększa szansę na zadawalającą
    Cię odpowiedź.?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    Wystarczy dać komuś nieco więcej swobody,