PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Katowice => Junior Java Developer <=

  • 1. Data: 2015-10-10 10:05:36
    Temat: Katowice => Junior Java Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, spółki z sektora IT w Warszawie poszukujemy
    osoby do pracy w Czechach na stanowisko:

    *****
    ***** Junior Java Developer
    *****
    ***** miejsce pracy: Katowice
    *****

    ***** Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:

    * Osoba zatrudniona na stanowisku Junior Java Developer'a będzie
    uczestniczyć w dużym, międzynarodowym projekcie realizowanym
    dla wiodącej europejskiej instytucji finansowej. Nasz projekt
    dotyczy stałej współpracy, budowy i rozwijania systemów
    bankowych, transakcyjnych i rozliczeniowych w najnowszych
    technologiach. Klient przewiduje radykalną przebudowę własnej
    infrastruktury informatycznej w ramach niniejszego programu. Praca
    na tym stanowisku będzie doskonałą okazją zarówno do
    podniesienia swoich umiejętności technicznych jak również
    uzyskania unikalnych kompetencji z zakresu systemów w branży
    bankowo-finansowej.
    * Czas trwania projektu: 18 miesięcy z możliwością przedłużenia.
    * Docelowo praca w Czechach w siedzibie w Pradze.

    ***** Nasze super wymagania:

    * Wykształcenie wyższe techniczne lub pokrewne
    * Min. 1 rok doświadczenia w programowaniu w języku JAVA
    * Praktyczna znajomość frameworków: Spring, Hibernate
    * Znajomość narzędzi programistycznych takich jak: Maven, GIT,
    Jenkins, JSP
    * Dobra znajomość baz danych Oracle
    * Znajomość środowiska Linux/Unix
    * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    * Gotowość do częstych podróży służbowych:
    ** Czechy,
    ** Niemcy

    ***** Mile widziane:

    * Znajomość architektury SOA
    * Znajomość WAS/WLS

    ***** Oferujemy:

    * Udział w zaawansowanych technologicznie projektach prowadzonych w
    międzynarodowym środowisku
    * Pracę w ciekawej, dynamicznej firmie z dostępem do najlepszych
    światowych wzorców biznesowych oraz technicznych
    * Intensywny program rozwoju
    * Organizację zakwaterowania w Pradze lub Norymberdze w okresie
    trwania projektu
    * Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz elastyczne zasady współpracy
    (umowa o pracę, umowa zlecenie, umowa o dzieło lub kontrakt w
    zależności od preferencji)
    * Dofinansowanie kart programu sportowego (Fitprofit)
    * Rozszerzony pakiet medyczny ze stomatologią (Medicover)
    * Unikalną atmosferę pracy w młodym zespole

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/10014-aad4a95984d947e163d
    ec4cea0.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=a788bcf7ea83ebed1d87ab8966e4254e