  • 31. Data: 2014-11-27 10:10:52
    Temat: Re: Klamczuchy z mbanku i odpowiedz z aliorku
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-27 o 09:29, Imka pisze:

    > Było sobie strzelić tę słitfocię.
    >
    > Z kronikarskiego obowiązku - wyłączyli 27-go.
    > SMSa żadnego nie było.

    2 przypadki i zawsze SMS przychodził po wyłączeniu. tego samego dnia
    albo następnego.

    --
    Pete

  • 32. Data: 2014-11-27 14:48:16
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Nov 2014 10:10:52 +0100, Pete napisał(a):

    > 2 przypadki i zawsze SMS przychodził po wyłączeniu. tego samego dnia
    > albo następnego.

    Doszedł.
    Mniej więcej po sześciu godzinach od zablokowania starego interfejsu,
    zalogowania się do nowego, wyczyszczenia konta do zera, wyłączenia
    animacji, stwierdzenia, że tam się zbiera jakieś punkty ("Udało Ci się
    wykonać przelew, no, no, gratulujemy!") i dostaje jakies odznaki,
    przetarcia na żywo ścieżki dojścia do formularza rozwiązania umowy,
    rozejrzenia się po opcjach różnych i spostrzeżenia, że pozbycie się
    monitora monochromatycznego było jednak błędem ;)

    To na cholerę mi ten SMS? ;->

    A tak poważniej - zbieranie jakichś punktów i przyznawianie jakichś
    odznak mnie dobiło. Oni naprawdę zrobili ten interfejs dla dzieci.
    Mogliby się zlitować i wyłączyć to dla userów Senior+.

    --
    Imka