  • 1. Data: 2003-02-17 10:38:14
    Temat: Klient chce dowodu zakupu na material.
    Od: "Ryszard" <r...@p...onet.pl>

    Czesc wszystkim.
    Mam pewien problem.
    Otóż od wielu lat wykonuję naprawy sprzętu u pewnego klienta.
    Od jakiegoś czasu klient ten zaczął żądać ode mnie dowodów zakupu na
    materiały, które do tych napraw zużywam.
    Moje pytania są następujące:
    1. Czy klient ma prawo żądać ode mnie dowodów zakupu materiałów ?
    2. W jaki sposób mogę odmówić klientowi (czy istnieje jakaś podstawa prawna
    do odmowy) ?

    Pozdrawiam
    Ryszard

  • 2. Data: 2003-02-17 12:58:37
    Temat: Re: Klient chce dowodu zakupu na material.
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Ryszard" <r...@p...onet.pl> napisał:

    >Od jakiegoś czasu klient ten zaczął żądać ode mnie dowodów zakupu na
    >materiały, które do tych napraw zużywam.
    Zadac moze US, Policja, prokurator, a nie klient ;-)

    >2. W jaki sposób mogę odmówić klientowi (czy istnieje jakaś podstawa prawna
    >do odmowy) ?
    Niech klient poda podstawe prawna swego zadania, a tej IMHO brak.

  • 3. Data: 2003-02-17 15:14:30
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    > Zadac moze US, Policja, prokurator, a nie klient ;-)

    Prawdopodobnie masz racje - ale jesli nie chcesz stracic klienta to bym sie
    zastanawial zanim bym odmowil.
    Klient - i to jest logiczne - chce sprawdzic czy czesci nie sa uzywane albo
    z jakiegos szrota.

    Pozdrawiam
    Albercik