  • 1. Data: 2007-06-01 06:31:52
    Temat: Kontrola nad inwestycją w fundusz.
    Od: "pl.regionalne.gorny-slask" <p...@g...com>

    WITAM

    Czy istnieje fundusz lub towarzystwo inwestycyjne, które daje lepszą
    kontrolę nad zaiwestowanymi pieniędzmi?
    Chodzi mi oto żebym mógł np. codziennie (do otwarcia giełdy) decydować
    czy daną kwotę fundusz ma inwestować w danym dniu czy też nie.
    Obecnie jestem w funduszu, który ma "bezwładność" kilku dniową. Chcę
    wycofać kasę, bo jest np. jakiś krach albo silna korekta a fundusz
    zwraca pieniądze po dwóch lub trzech dniach.

    POZDRAWIAM !!!

    MP

  • 2. Data: 2007-06-01 06:43:03
    Temat: Re: Kontrola nad inwestycją w fundusz.
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    pl.regionalne.gorny-slask napisał(a):
> [...]
    > wycofać kasę, bo jest np. jakiś krach albo silna korekta a fundusz
    > zwraca pieniądze po dwóch lub trzech dniach.

    AIG subfudusz akcji pozwala do 6:00 skonwertowac np do pienieznego na
    podstawie wyceny liczonej z dnia poprzedniego.

    Niestety tej wyceny nie znasz w sensie wartosci ale mozesz wycofac sie z
    funduszu akcyjnego po cenach zamkniecia polskiej gieldy znajac
    jednoczesnie stan w USA i Japonii i Chin. Po zleceniu stan jednostek i
    aktualizacja w mbanku odbedzie sie dopiero D+2 wiec na jeden dzien nie
    wskoczysz (chyba ze zostawisz deske)

  • 3. Data: 2007-06-01 12:58:13
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    Jan Strybyszewski <g...@o...pl> napisał(a):

    > AIG subfudusz akcji pozwala do 6:00 skonwertowac np do pienieznego na
    > podstawie wyceny liczonej z dnia poprzedniego.
    Na pewno na podstawie wyceny z dnia poprzedniego? To byłby chyba ewenement,
    bo większość pozwala na kupn/sprzedaż w dniu zlecenia - przynajmniej tak jest
    a mBanku. Zresztą na stronach mBanku jest info, że zlecenie danego dnia do
    godz. 11 (w pzrypadku AIGów) skutkuje transakcją rozliczoną danego dnia (ale
    nie poprzedniego). Zlecenie po 11 jak i do 11 następnego dnia rozlicza się po
    cenie z dnia następnego.

    Jest jeszcze kilka funduszy/towarzystw, które na to pozwala, choć raczej
    zlecenie musi być wcześniej złożone/wysłane - do np. 6 rano.

    Na coś wymagane przez pl.regionalne.gorny-slask przez pewnien czas pozwalał
    CU w ramach swych polis - ale chyba ostatnio uniemożliwili tego typu manewry.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 4. Data: 2007-06-01 12:59:05
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    MrMrooz napisał(a):

> [...]
    > nie poprzedniego). Zlecenie po 11 jak i do 11 następnego dnia rozlicza się po

    Wyceny z dnia biezacego ale ta zalezy od .... wyceny AIG Akcji z dnia
    poprzedniego. Wiec niejako wycena z dnia dzisiejszego odbija stan gieldy
    z dnia poprzedniego.

  • 5. Data: 2007-06-01 13:43:32
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

> [...]

    > Wyceny z dnia biezacego ale ta zalezy od .... wyceny AIG Akcji z dnia
    > poprzedniego. Wiec niejako wycena z dnia dzisiejszego odbija stan gieldy
    Teraz jasne, dzięki.

    Michał M

  • 6. Data: 2007-06-04 09:22:40
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 31 May 2007 23:31:52 -0700, pl.regionalne.gorny-slask
    napisał(a):

> [...]
    > wycofać kasę, bo jest np. jakiś krach albo silna korekta a fundusz
    > zwraca pieniądze po dwóch lub trzech dniach.

    Niestety sensacyjne warunki w TUnŻ CU już się raczej skończyły

    http://euro.bankier.pl/news/article.html?article_id=
    1590887