  • 1. Data: 2014-12-17 18:44:53
    Temat: Kto może złożyć zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa
    Od: Wielebny <...@w...pl.invalid>

    Pytanie zapewne banalne, ale niestety nie udało mi się w Google znaleźć
    na nie odpowiedzi: kto - poza osobami prywatnymi - może złożyć
    zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa?

    Czy może zrobić to przedsiębiorstwo, partia polityczna albo
    stowarzyszenie, czy musi ono zawsze pochodzić od konkretnej osoby?

  • 2. Data: 2014-12-17 20:55:03
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-12-17 18:44, Wielebny pisze:
    > Pytanie zapewne banalne, ale niestety nie udało mi się w Google znaleźć
    > na nie odpowiedzi: kto - poza osobami prywatnymi - może złożyć
    > zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa?

    Każdy

    > Czy może zrobić to przedsiębiorstwo, partia polityczna albo
    > stowarzyszenie, czy musi ono zawsze pochodzić od konkretnej osoby?

    Niestety nie. W tym popierdolonym kraju nawet anonim może być
    zawiadomieniem o przestępstwie. I dlatego też prokuratura i Policja oraz
    sądy z uwagi na jebnięta zasadę legalizmu muszą zajmować się np. psimi
    gównami na wycieraczkach

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2014-12-18 07:23:19
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sonn" <p...@p...onet.pl> napisał

    > I dlatego też prokuratura i Policja oraz sądy z uwagi na jebnięta
    > zasadę legalizmu muszą zajmować się np. psimi gównami na
    > wycieraczkach

    I tu też bez sukcesów.

  • 4. Data: 2014-12-18 19:04:05
    Temat: Re: Kto może złożyć zawiadomieni
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 1970-01-01 01:00, e o podejrzeniu popełnienia prze pisze:
    > Użytkownik "Sonn" <p...@p...onet.pl> napisał

    > I tu też bez sukcesów.

    A dziwi cię to? Myślisz, że tam nie mają co robić tylko zajmować się
    sasiedzkimi pyskówkami?

    --
    Sonn