  • 1. Data: 2007-01-24 07:07:24
    Temat: Kupno mieszkania w sądzie od komornika- pytanie
    Od: "damianrud" <d...@U...pl>

    Kupno mieszkania w sądzie od komornika- pytanie
    Witam!

    Kupiłem mieszkanie w sądzie, ktos był zadłużony, bank wystawił mieszkanie na
    sprzedaż.

    I teraz nasówa się pytanie

    ja pozbyc sie lokatora, jestem w stanie zalatwic to polubownie, tzn
    zaoferowac np 15tys zł. i aby sie natychmiast wyprowadzil lokator, albo
    wynająć np na 12miesięcy mieszkanie.

    ale jesli sie nie zgodzi, co proponujecie?

    Czy moge wypowiedzec umowe o dostarczanie energii elektorycznej?
    oraz odłączyć wodę, jesli nie będą chcięli się wyprowadzic?

    wiem ze temat był wałkowany wiele razy, ale nie taki konkretnie przypadek,
    archiwum przeglądałem

    dzieki za podpowiedzi

    Damian

  • 2. Data: 2007-01-24 09:45:11
    Od: "Hugo" <s...@s...pl>

    > ja pozbyc sie lokatora, jestem w stanie zalatwic to polubownie, tzn
    > zaoferowac np 15tys zł. i aby sie natychmiast wyprowadzil lokator, albo
    > wynająć np na 12miesięcy mieszkanie.

    Jak się zgodzi to załatwisz to w najprostszy sposób.
    W przeciwnym wypadku musisz zorganizować lokal zastępczy.

    > ale jesli sie nie zgodzi, co proponujecie?
    >
    > Czy moge wypowiedzec umowe o dostarczanie energii elektorycznej?
    > oraz odłączyć wodę, jesli nie będą chcięli się wyprowadzic?

    W innych przypadkach utrudniać życie i liczyć że się sam wyprowadzi.

    --

    ----->Hugo<-----

  • 3. Data: 2007-01-24 11:51:39
    Od: "damiand" <d...@S...pl>

    > W innych przypadkach utrudniać życie i liczyć że się sam wyprowadzi.

    Ale wprowadzić się do niego mogę?

    Pytanie czy jeśli wymówię umowę o prąd i gaz, to czy nie złamię prawa?

    Damian

  • 4. Data: 2007-01-24 11:59:31
    Od: "Hugo" <s...@s...pl>

    > Ale wprowadzić się do niego mogę?

    Oczywiście że tak. Możesz zameldować tak kogo tylko chcesz i mieszkać.

    > Pytanie czy jeśli wymówię umowę o prąd i gaz, to czy nie złamię prawa?

    Umowa na gaz czy prąd jest podpisywana na osobę prywatną.
    W tym przypadku pewnie na lokatora i nie będziesz mógł jej wymówić skoro nie
    jest na Ciebie.

    --

    ----->Hugo<-----

  • 5. Data: 2007-01-24 12:14:16
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu damiand porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ale wprowadzić się do niego mogę?
    Raczej watpie. Ale to moze zalezec od tego jaki jest stosunek ilosci
    mieszkancow do metrazu/ilosci pomieszczen (2 lokatorow i kawalerka a 1
    lokator i 10 pomieszczen mieszkalnych to raczej rozne przypadki)
    > Pytanie czy jeśli wymówię umowę o prąd i gaz, to czy nie złamię prawa?
    Zlamiesz.
    --
    badzio

  • 6. Data: 2007-01-24 13:29:11
    Od: "FunkNetz" <f...@f...de>

    Mogles pomyslec o tym zanim kupiles to mieszkanie!

  • 7. Data: 2007-01-24 14:24:39
    Od: "damiand" <d...@S...pl>

    > Mogles pomyslec o tym zanim kupiles to mieszkanie!

    wiedziałem co kupuje, nie spieszy mi sie z tym mieszkaniem.

    Na pewno się dogadam, raczej takie metody stosuję, niestety jak lokatorzy
    będą uparci
    to będę zmuszony stosować podobne metody, a są firmy które za ok 20tyś
    załatwią to za mnie, drogą oficjalną

    ale wole sam się tym zając

    dlatego ewentualnie czekam na kolejne prpozycje :)

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2007-01-24 14:32:00
    Od: "Hugo" <s...@s...pl>

    > to będę zmuszony stosować podobne metody, a są firmy które za ok 20tyś
    > załatwią to za mnie, drogą oficjalną

    można to zawsze taniej załatwić niż 20tyś;)

    --

    ----->Hugo<-----

  • 9. Data: 2007-01-24 14:34:50
    Od: Marek Wrel <m...@b...adresu.pl>

    damianrud napisał(a):

    > ja pozbyc sie lokatora, jestem w stanie zalatwic to polubownie, tzn
    > zaoferowac np 15tys zł. i aby sie natychmiast wyprowadzil lokator, albo
    > wynająć np na 12miesięcy mieszkanie.
    >
    > ale jesli sie nie zgodzi, co proponujecie?

    Przypomniała mi się zasłyszana historia. Osoba była w podobnej sytuacji
    jak Ty. Kupiła mieszkanie z lokatorami - rodzina z dziećmi. Żadne
    perswazje pokojowe nie pomagały. Sytuacja teoretycznie nie do
    ruszenia...rozwiązaniem okazało się zameldowanie 12 ochroniarzy w tym
    mieszkaniu, którzy 24 godziny/dobę "doglądali" lokatorów :)))))

    Po miesiącu czasu sami się wynieśli.

    Marek

  • 10. Data: 2007-01-24 14:40:05
    Od: "damiand" <d...@S...pl>

> [...]
    >
    > Umowa na gaz czy prąd jest podpisywana na osobę prywatną.
    > W tym przypadku pewnie na lokatora i nie będziesz mógł jej wymówić skoro

    Kontaktowałem się z dostawcą energii, moge wypowiedziec umowę jako
    właściciel obiektu.

    z wodą będzie gorzej.

    Natomiast sprawa w sądzie pewnie się obędzie, mieszkanie dla lokatorów
    nowego nabytku można powiedzieć ze wynająłem, ale
    pewnie się odwoła lokator.

    Aż jestem ciekaw :)
    Wyniku i przebiegu sprawy,