  • 1. Data: 2004-03-10 18:37:46
    Temat: Mam pomysł ale...
    Od: kesser <k...@g...pl>

    Witam
    Chodzi mi po glowie sklep dla osob niepelnosprawnych taki z roznymi
    rzeczami niezbednymi w rechabilitacji i w zyciu codziennym.
    Jest takich sklepow/firm w miescie kilka ale jako osoba ON swego czasu tez
    nie moglem znalezc dla siebie pewnych rzeczy (zrobilem je sam i z
    rodzina).
    W zasadzie moznaby znalezc lokal dostawcow i oki ale:
    To specyficzna branza i reklama na wycieraczke chyba nie bedzie skuteczna.
    Jak zbadac zapotrzebowanie rynku i jak temat ugryzc marketingowo bo raczej
    otworzyc i czekac na klienta to chyba umrze smiercia naturalna?
    Szczerze wiele reklam takich sklepow nie widzialem jak mialbym wskazac
    zagadniony na ulicy to moze wskazalbym jeden dwa z listy.
    Moze ktos z grupowiczow mial/ma z tematem do czynienia najchetniej
    wszedlbym w jakos siec ktora da chociaz minimum howto marketingu
    Z gory dzieki za wszelkie info
    k...@g...pl

  • 2. Data: 2004-03-10 19:16:57
    Temat: Re: Mam pomysł ale...
    Od: "Marcin" <barman@barmanproductions_STOPPER.pl>

    Użytkownik "kesser" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To specyficzna branza i reklama na wycieraczke chyba nie bedzie skuteczna.
    > Jak zbadac zapotrzebowanie rynku i jak temat ugryzc marketingowo bo raczej
    > otworzyc i czekac na klienta to chyba umrze smiercia naturalna?

    Musisz zadac sobie kilka zasadniczych pytan: gdzie mozna najczesciej spotkac
    osoby niepelnosprawne (pewnie przychodnie, jakies stowarzyszenia, gabinety
    rehabilitacyjne, moze plywalnie), czego potrzebuja, czego moga potrzebowac
    (ale o tym nie wiedza). A kiedy juz sobie odpowiesz na te pytania (mysle, ze
    mozesz sobie na nie odpowiedziec sam, szczegolnie jezeli masz wiadomosci z
    pierwszej reki, skoro sam - ze tak powiem - nalezysz do grupy swoich
    potencjalnych klientow :o)), musisz sobie odpowiedziec na kolejne: jak w
    okreslonym miejscu i przy okreslonych potrzebach potencjalnych klientow
    mozesz zakomunikowac im to, ze jestes i ze masz to, czego im potrzeba.

    I tak BTW, moj kolega razem z mama prowadza wypozyczalnie sprzetu
    rehabilitacyjnego. Co prawda oprocz sprzetu rehabilitacyjnego maja tez sporo
    sprzetu szpitalnego (np. lozka takie jak w szpitalu, baseny, materace
    przeciwodlezynowe, wozki, itd.), ale okazalo sie to niezlym pomyslem na
    dorobienie do podstawowych przychodow. Moze jest to sposob na rozwiniecie
    dzialalnosci dla Ciebie - szczegolnie, jezeli chcesz prowadzic sklep w
    wiekszej miejscowosci, no i masz pieniadze na sfinansowanie zakupow sprzetu,
    ktorego splata bylaby dosc mocno rozciagnieta w czasie.

    --
    Pzdr.
    Marcin