  • 11. Data: 2020-01-16 12:57:11
    Temat: Re: Mille ukarany
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2020-01-16 o 12:38, Piotr Gałka pisze:

    > Pisząc o 'wyniesieniu się' pisałem o całkowitym a nie tylko interesu.
    > P.G.

    W przypadku banku chyba raczej niewykonalne

    --
    Pete

  • 12. Data: 2020-01-16 15:46:17
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-01-16 o 12:57, Pete pisze:

    > W przypadku banku chyba raczej niewykonalne

    Przegapiłem coś, czy nadal jesteśmy w kontekście:
    "Może jak jeden z drugim przedsiębiorcą przeczyta ile grozi za taki
    'drobiazg' to się zastanowi 3 razy."
    P.G.

  • 13. Data: 2020-01-16 19:56:25
    Od: z <...@...pl>

    Debilna wymówka.

    Ale... Można ją zastosować do gnębiących Polskę i Polaków europejskich
    sądów. Jeśli uznamy oczywiście że mają podstawy traktatowe do ostatnich
    wyroków ;-)

    Jak Kali ukraść krowę to dobrze. Jak Kalemu ukraść krowę to niedobrze.

    Spodziewałem się wyższego poziomu intelektualnego po stałym bywalcy ;-)

  • 14. Data: 2020-01-17 10:33:26
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2020-01-16 o 15:46, Piotr Gałka pisze:

    > Przegapiłem coś, czy nadal jesteśmy w kontekście:
    > "Może jak jeden z drugim przedsiębiorcą przeczyta ile grozi za taki
    > 'drobiazg' to się zastanowi 3  razy."

    A to bank nie jest przedsiębiorcą?

    --
    Pete