  • 1. Data: 2019-09-22 22:17:13
    Temat: Na tvpuls chinski film
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Poczatek dobry. Film tani nie byl.

  • 2. Data: 2019-09-22 22:54:00
    Od: b...@g...com

    Niedaleko mnie facet postawił sobie gargamela, też tani nie był

  • 3. Data: 2019-09-23 01:27:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bo gargamele to nie sa tanie rzeczy.

  • 4. Data: 2019-09-23 02:01:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kolejny chinski film jaki dalo sie obejrzec. Do tego wiele amerykanskich filmow jesli
    idzie o uzyte srodki techniczne daleko pozostalo za nim w tyle. Tani nie byl. Na
    wielu scenach uzyli prawdziwych samochodow, samolotow, okretow itp. To jeden z
    niewielu chinskich filmow jakie widzialem w ktorym aktorzy nie korzystaja jako srodka
    wyrazu ze smiesznej mimiki i rownie smiesznej mowy ciala. Wartka akcja i duzo
    wystrzelonych slepakow. Temat to polaczenie chyba francuskiego filmu jak francuscy
    komandosi ratowali w Afganistanie dziennikarke z amerykanskim w ktorym Bruce Willis
    tez ratuje jakis murzynow i zjawiskowa Monice Bellucci. Kobitki jakies na
    chinszczyznie byly ale do Monisi im daleko, oj jak daleko chociaz Monisia najmlodsza
    juz nie jest. Fajnie mi sie ogladalo na prawie cztero metrowym ekranie.

  • 5. Data: 2019-09-23 08:20:47
    Temat: Re: Na tvpuls chinski film
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    > Poczatek dobry. Film tani nie byl.

    Ostatnio jest wysyp chińskich filmów z jakimś hollywoodzkim nazwiskiem
    (Bloom, Statham, ...), jak również takich bez nazwiska. Coś z tą kasą
    trzeba zrobić :)

    Ładne Chinki tam mają, aczkolwiek mam wrażenie, że we wszystkich tych
    filmach gra ta sama laska... ;)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2019-09-23 17:19:05
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Kolejny chinski film jaki dalo sie obejrzec.
    Zapodaj tytuł, bo chętnie też zobaczę.
    Jacek

  • 7. Data: 2019-09-23 17:58:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Operacja Morze Czerwone. Nie napalaj sie ze cos ekstra chociaz Liberatora zostawia
    daleko w tyle. Przynajmniej tak mnie sie wydaje. Do Czasu Apokalipsy Coppoli duzo mu
    brakuje.

  • 8. Data: 2019-09-23 19:42:46
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 września 2019 17:58:48 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Operacja Morze Czerwone. Nie napalaj sie ze cos ekstra chociaz Liberatora zostawia
    daleko w tyle. Przynajmniej tak mnie sie wydaje. Do Czasu Apokalipsy Coppoli duzo mu
    brakuje.

    oglądnąłem kiedyś, widać mase kasy w to włozoną, ale powaznej sztuki filmowej to sie
    jeszcze muszą długo uczyć

    b.

  • 9. Data: 2019-09-23 20:37:19
    Od: b...@g...com

    Ja wczoraj chwilę pooglądałem gdy zobaczyłem pierzwszy post. Kasa faktycznie jest,
    ale ten film jest chiński w tym popularnym znaczeniu.