  • 11. Data: 2019-09-16 21:32:30
    Temat: Re: Napisy na murach/mostach
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-09-16 o 18:10, Shrek pisze:

    > To zależy. Na przykład za wieszanie plakatów z martwymi płodami (nie
    > pochodzącymi z aborcji, tylko poronień) nic nie grozi. Ale w sprawach
    > dużego kalibru jak napis pewnego słowa na K to nawet kulsony potrafią
    > wpaść o 6 rano. Generanie zależy od tego jak bardzo napisy godzą w
    > interes kra^H^H^H partii.

    Na wiaduktach na A4 na odcinku Wrocław-Zgorzelec,
    "Kocham Cię Balbuś" jest najdłużej.
    Sportowo-klubowe hasła zamazują chyba antyfani samodzielnie,
    bez udziału administratorów :-)

  • 12. Data: 2019-09-16 22:03:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Sep 2019 18:10:15 +0200, Shrek napisał(a):

    > To zależy. Na przykład za wieszanie plakatów z martwymi płodami (nie
    > pochodzącymi z aborcji, tylko poronień) nic nie grozi.

    Widac nie gorszy ... choc cos tam chyba moze byc o profanacji zwlok.

    > Ale w sprawach
    > dużego kalibru jak napis pewnego słowa na K to nawet kulsony potrafią
    > wpaść o 6 rano.

    Ale do kogo - do dozorcy czy np prezesa spoldzielni ?

    >Generanie zależy od tego jak bardzo napisy godzą w
    > interes kra^H^H^H partii.

    No, napis PREZYDENT TO DUDA, zahacza chyba o KK.
    Premier ... mam watpliwosci, ale chyba tez zahacza.

    Ale tak powiedzmy zeby na komisariacie napisac na K ...
    to kiedy zniknie ? :-)

    A jesli na H ? HW :-)

    J.

  • 13. Data: 2019-09-17 06:26:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.09.2019 o 22:03, J.F. pisze:

    > Widac nie gorszy

    Ale tylko prokuratora, co sprawy umarza. Bo zawiadomienia wpływają.

    > ... choc cos tam chyba moze byc o profanacji zwlok.

    Generalnie wieszanie drastycznych plakatów trupów na mieście nie jest
    dobrym pomysłem.

    > Ale do kogo - do dozorcy czy np prezesa spoldzielni ?

    W tak grubych sprawach to policja nawet sprawcę potrafi ustalić. Mają
    techniki operacyjne;)

    > No, napis PREZYDENT TO DUDA, zahacza chyba o KK.

    Niby czemu? No i dawaj znać od czasu do czasu czy nie wpadli:P

    > Ale tak powiedzmy zeby na komisariacie napisac na K ...
    > to kiedy zniknie ? :-)
    >
    > A jesli na H ? HW :-)

    Na H?

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2019-09-17 10:27:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Ale tylko prokuratora, co sprawy umarza. Bo zawiadomienia wpływają.

    >Generalnie wieszanie drastycznych plakatów trupów na mieście nie jest
    >dobrym pomysłem.

    Płód jak płod, IMO - to nie to samo, co slowo na H.
    Tęcza ... tez niektorych gorszy, a prokurator tez odmawia :-)

    >W tak grubych sprawach to policja nawet sprawcę potrafi ustalić. Mają
    >techniki operacyjne;)

    Tylko co dalej - postraszyc, zeby sam usunal, czy prokurator sie
    dogada na lagodny wymiar kary w zamian za pokrycie kosztow usuniecia,
    wplaci do spoldzielni ... ale to wszystko potrwa :-)

    >Niby czemu? No i dawaj znać od czasu do czasu czy nie wpadli:P

    Bo Prezydent pod ochrona KK.
    Inne "organy panstwa" jakos tez ..

    >Na H?

    Na HW :-)

    A i do H sie narod przyzwyczail, i nie bedzie zmienial.

    J.

  • 15. Data: 2019-09-17 17:22:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.09.2019 o 10:27, J.F. pisze:

    > Płód jak płod,

    Trup jak trup. Zdaje się, że ci co to wieszają twierdzą, że to zwłoki.
    Niezależnie od tego czy ktoś uważa to za zwłoki czy odpady medyczne jest
    to treść drastyczna i nie powinna być umieszczona w przestrzeni
    publicznej. Nie mówiąc o tym, że jest to manipulacja.

    > IMO - to nie to samo, co slowo na H.

    Z pewnością. Słowo na H nie figuruje w języku polskim (chyba że myślę o
    jakimś innym;), więc ciężko żeby słowo nieistniejące było obraźliwe:P

    > Tylko co dalej - postraszyc, zeby sam usunal, czy prokurator sie dogada
    > na lagodny wymiar kary w zamian za pokrycie kosztow usuniecia, wplaci do
    > spoldzielni ... ale to wszystko potrwa :-)

    Po to żeby sąd uniwinnił i tłuszcza powrzeszczała jaki to sąd straszny
    że słowo Konstytucja go nie oburza - i że trzeba sąd wypierdolić bo zły.

    > Bo Prezydent pod  ochrona KK.

    No i nie wolno się do niego zwracać z użyciem nazwiska? Ponadto nie
    prezydent a urząd prezydenta.

    --
    Shrek