  • 1. Data: 2020-04-06 16:03:28
    Temat: Niezly urlop maja sluzby
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    U mnie chodzą po pustym parku szóstkami wygrzewając twarze do słoneczka.
    Jak widać waadza dba o głosy mundurowych.
    Kto by nie chciał głosować na waadzuchnę po takiej urlopopracy?
    A do nieprawidłowo zaparkowanych samochodów nikt nie przyjeżdża, "brak obsady".
    BTW ten park ma trzy wejścia, wystarczyłoby trzy szlabany postawić, no ale w PRL-bis
    szlabany drogie ludzie tani.

  • 2. Data: 2020-04-06 16:54:52
    Temat: Re: Niezly urlop maja sluzby
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >Kto by nie chciał głosować na waadzuchnę po takiej urlopopracy?
    >A do nieprawidłowo zaparkowanych samochodów nikt nie przyjeżdża,

    Od samochodu sie nie umiera, a od parku tak :-)

    >BTW ten park ma trzy wejścia, wystarczyłoby trzy szlabany postawić,
    >no ale w PRL-bis szlabany drogie ludzie tani.

    U mnie w parku zrobila sie dziura w moscie.
    Zarzad jakies zakazy powiesil - ludzie olewali.
    Zarzad barierke z rury przystawal - jakas dobra dusza odpilowala dwa
    kawalki, teraz mozna przechodzic bez problemu :-)

    Ktos/zarzad dziure załatał ... barierki zostaly.
    To po co łatali ?

    Tak czy inaczej - szlaban jeszcze skutecznie Polakow nie zatrzymal,
    patrz wypadki na przejazdach :-)

    J.

  • 3. Data: 2020-04-06 17:59:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

> [...]
    > "brak obsady". BTW ten park ma trzy wejścia, wystarczyłoby trzy
    > szlabany postawić, no ale w PRL-bis szlabany drogie ludzie tani.

    Ja ci powiem szczerze ze przez ostatni miesiac spotkac radiowóz w miescie
    to był jakis ewenement.
    Jedynie przy szpitalach ich widywałem.
    Ale od paru dni jezdzi ich po miescie pełno.

    Moze dlatego ze okazało się, iz pomimo drastycznego zmniejszenia
    natezenia ruchu nie zmalała liczba ofiar na drodze.
    Osobiscie mnie to nie dziwi, pisałem ze po miescie jezdzi sie pieknie i
    płynnie ale debile i tak musza sie spieszyc, wyprzedzac i ogolnie
    wyczyniac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 4. Data: 2020-04-07 00:09:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    U mnie jeżdżą po trawie, co 15-20 minut z końca na koniec, albo SM ściga się z ŻW
    (ciekawe, że ŻW w osobówkach, takie wojsko z
    Marszałkowskiej jak i rolników mamy).
    Czasem gadają przez szczekaczkę, aż dudni, gdy jakiegoś zamyślonego wypatrzą.
    Robota marzenie.
    Ciekawe, co w raportach konfabulują.
    A młodzieży kręgosłupy się krzywią, garby i sadła rosną.
    Czy ludzie już wybrali wszystkie psy ze schronisk?

    -----

  • 5. Data: 2020-04-07 07:45:58
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2020 o 00:09 ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

> [...]
    > Ciekawe, co w raportach konfabulują.
    > A młodzieży kręgosłupy się krzywią, garby i sadła rosną.
    > Czy ludzie już wybrali wszystkie psy ze schronisk?

    Niestety, można się spodziewać ruchów odwrotnych - bezpańskich psów:

    https://podroze.onet.pl/aktualnosci/koronawirus-usa-
    tygrysica-z-nowojorskiego-zoo-zakazona/m42d29p

    "Najnowsze badania chińskich naukowców wykazały, że COVID-19 mogą zarazić
    się krowy, koty, bizony, psy, kozy, owce, gołębie, a także świnie.
    (...)
    Obecność SARS-CoV-2 odnotowano także m.in. u owczarka niemieckiego w
    Hongkongu i kota domowego w Belgii."

    Jeśli ktoś pomyśli: "pomyłka, albo jakieś bardzo rzadkie przypadki"
    przypomnę hasło
    TESTOWAĆ, TESTOWAĆ, TESTOWAĆ!
    Nikt nie bada zwierząt, skoro brak testów dla ludzi.

    Oczywiście temat jest przemilczany gdzie się da, bo kochamy zwierzątka!

    --
    Trefniś

  • 6. Data: 2020-04-07 10:33:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trefniś" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >zarazić
    >się krowy, koty, bizony, psy, kozy, owce, gołębie, a także świnie.

    W sumie - podejrzewaja przeciez, ze wirus sie wzial od nietoperza i
    jeszcze przez łuskowca przeszedl.

> [...]

    >Nikt nie bada zwierząt, skoro brak testów dla ludzi.
    >Oczywiście temat jest przemilczany gdzie się da, bo kochamy

    Skoro pisano, ze zwierzeta domowe nie przenosza ... ktos to chyba
    testowal.
    Ale byc moze pobieznie.

    J.

  • 7. Data: 2020-04-07 10:34:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >U mnie jeżdżą po trawie, co 15-20 minut z końca na koniec, albo SM
    >ściga się z ŻW (ciekawe, że ŻW w osobówkach, takie wojsko z
    >Marszałkowskiej jak i rolników mamy).

    ZW od dawna ma osobowki.
    Moze po prostu takie pojazdy najlepsze ... w czasie pokoju.

    J.

  • 8. Data: 2020-04-07 17:38:23
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2020 o 10:33 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    (...)
    > Skoro pisano, ze zwierzeta domowe nie przenosza ... ktos to chyba
    > testowal.
    > Ale byc moze pobieznie.

    Hehe, wierzysz we wszystko, co "pisano"?
    Wiemy z autopsji, że dziennikarzełek napisze dokładnie _wszystko_ za
    pieniądze, lub ze strachu przed zwolnieniem.

    Poza tym, ile było doniesień typu "maski ochronne zarażają", które po
    jakimś czasie zmieniają się w nakaz noszenia masek w miejscach publicznych?
    Ile takich kwiatków nas czeka?

    Badania nad koronawirusem jeszcze długo będą in statu nascendi...

    --
    Trefniś

  • 9. Data: 2020-04-07 20:02:58
    Od: g...@g...com

    użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > U mnie chodzą po pustym parku szóstkami wygrzewając twarze do słoneczka.

    Ano:)

    Na mszy tylko 5 osób*
    Nie trza wcale klikać w linki, wystarczy je przeczytać.

    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
    in/polska/news-kilku-policjantow-urzadzilo-grilla-na
    d-rzeka-zostali-ukarani,nId,4426684

    *
    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
    in/polska/news-ksieza-odprawia-46-mszy-jednego-dnia-
    na-kazdej-po-5-osob,nId,4421561

  • 10. Data: 2020-04-09 00:09:15
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-07 o 10:33, J.F. pisze:
> [...]
    > jeszcze przez łuskowca przeszedl.

    > Skoro pisano, ze zwierzeta domowe nie przenosza ... ktos to chyba testowal.

    Tak pletli tylko co im ślina na język przyniosła i jeszcze za te
    gadki/wywiady pienidze brali.
    Te testy prawdopodobnie oszukują skoro ludzie zdrowieją. To sa chyba
    jakies lipne testy.

    --
    animka