  • Data: 2017-06-29 18:27:00
    Temat: [OT] Karta w kazdy kiosku
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Imka w
    <news:1123fwv70tijo.1s2ls0rcrd2lr.dlg@40tude.net>:

    > Przecinek i myślnik były ok.

    > Tylko
    > - "także" inaczej "również"
    > - "tak że" inaczej "więc, zatem, dlatego".
    > "Również" i "więc" nie są synonimami (kocham semantykę!)
    [...]
    > Brak tej spacji zmienia znaczenie zdania. Na cokolwiek bezsensowne w
    > kontekście całości.

    W kontekście całości, to "także" zostało użyte w zdaniu wcześniejszym:
    "Także te nowe warunki".
    Ba, zainteresowany -- merytorycznie -- wyłowi również wcześniej takie coś
    "mBąk zmienił teraz agenta współpracującego", więc prawdopodobnie wyciągnie
    wnioski niekoniecznie zgodne z tym, co panu czepialskiemu wyszło ;)

    > P.S. Akarm tak ma. Ja też, tylko on reaguje, a mi się nie chce ;)

    Niech reaguje odpowiednio -- taguje temat [ORT] i pokazuje błąd na wprost,
    fuci na priv, albo na odpowiednią grupę. No chyba, ze chce na grupie np.
    pl.biznes.banki prowadzić krucjatę --

    --
    'Tom N'