  • 1. Data: 2006-07-28 16:45:01
    Temat: Oferta pracy o nieograniczonych dochodach :)
    Od: "KA" <k...@o...eu>

    skąd się bierze tylu debili, którzy wierzą w MLM ?

    Przeglądałem teraz archiwum, pod kątem oprogramowania wspomagającego
    prowadzenie DG i widze, żę co siódmy wątek to oferta pracy o niegograniczonych
    dochodach...

    --
    Pozdrowienia, Kamil,
    w domu: Yamaha Dragster, KTM 525 EXC

  • 2. Data: 2006-07-28 17:24:27
    Temat: Re: Oferta pracy o nieograniczonych dochodach :)
    Od: s...@o...pl

    Jak ludzie nie mają pracy i perspektywy na jej zdobycie to wierzą we wszystko
    co może choć na chwile poprawić ich samopoczycie.

    Pozdrawiam
    Lukasz
    http://www.ehaker.com

  • 3. Data: 2006-07-28 20:07:48
    Od: "gemini" <gemini@(niepodam).pl>

    "KA" <k...@o...eu> wrote in message
    > skąd się bierze tylu debili, którzy wierzą w MLM ?
    Wbrew pozorom na czesci MLM da sie zarobic...
    Zarabiaja przede wszystkim wlasciciele/zalozyciele, no i garstka osob ktora
    dziala od samego poczatku i znajdzie naprawde duzo idiotow ;)

  • 4. Data: 2006-07-29 09:38:29
    Od: Juzek Kocmientka <k...@i...pl>

    KA napisał(a):

    > skąd się bierze tylu debili, którzy wierzą w MLM ?

    MLM generalnie jest wporzo - jeśli komuś praca w takim systemie
    odpowiada. MLM musi mieć tylko dobry towar i być szczelny to wtedy na
    pewno da się na nim zarobić.

    > Przeglądałem teraz archiwum, pod kątem oprogramowania wspomagającego
    > prowadzenie DG i widze, żę co siódmy wątek to oferta pracy o niegograniczonych
    > dochodach...

    I te ogloszenia nie maja nic wspolnego z MLM. Z MLM brana jest tylko
    nazwa żeby stworzyć wrażenie uczciwego systemu.

  • 5. Data: 2006-07-29 09:42:28
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    gemini napisał(a):
> [...]
    > Zarabiaja przede wszystkim wlasciciele/zalozyciele, no i garstka osob ktora
    > dziala od samego poczatku i znajdzie naprawde duzo idiotow ;)

    tzn chodzi ci w takim razie o jakieś piramidki a nie o MLM... MLM jest
    wporzo