  • 1. Data: 2018-04-23 09:06:51
    Temat: PKO a platnosci online?
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Czy ze zwyklego ror-u pko (bp - nazywa sie superkonto czy jakos podobnie) da sie
    placic online w internecie? Taka zwykla karta do rachunku (visa?) to imho nie
    przechodzi weryfikacji. Podpinanie jakichs kredytówek za skomplikowane.

  • 2. Data: 2018-04-23 21:33:13
    Temat: Re: PKO a platnosci online?
    Od: wacpan <w...@p...onet.pl>

    W dniu 23.04.2018 o 09:06, ń pisze:
> [...]
    przechodzi weryfikacji. Podpinanie jakichs kredytówek za skomplikowane.

    Da się.

  • 3. Data: 2018-04-24 20:13:31
    Od: ń <ń@ń.ń>

    A jak inaczej niż np. zasilając paypal przelewem z rachunku ?

    -----

  • 4. Data: 2018-04-25 09:45:44
    Od: wacpan <w...@p...onet.pl>

    W dniu 24.04.2018 o 20:13, ń pisze:
    > A jak inaczej niż np. zasilając paypal przelewem z rachunku ?

    Pytałeś wcześniej o kartę visa do rachunku. W moim wypadku nie miałem
    problemów z autoryzacją. Może masz ustawiony limit płatności w
    internecie ustawiony na zero? Jeśli nie, to jest jeszcze infolinia PKO BP.

  • 5. Data: 2018-04-29 13:20:16
    Od: ń <ń@ń.ń>

    OIDP w niektórych sklepach nie przechodziła autoryzacji (np. amazon).
    Da się dodać do pajpala?

    -----