  • 11. Data: 2017-03-28 16:36:45
    Temat: Re: Pismo do Rady Adwokackiej
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Ktos przechodzil juz sciezke z rada adwokaka?
    > Chcialbym odzyskac kase za blad prawniczy,czy jest sens pisac do nich?
    > Reka reke myje?

    Skąd ty się urwałeś?
    Sama kiedyś pisałam, ale na prawdę szkoda życia.
    Ręka rękę myje.
    Jak pewnie wiesz w konsekwencji stszelano do mnie w sądzie,
    bo nie dałam prawnikom pszegrać oczywistej sprawy.
    Sąd zmuszał mnie nawet do posiadania prawnika, co było kłopotem,
    bo poza pilnowaniem sprawy, tszeba było pilnować prawnika.
    Pilnowałam za bardzo to skończyło na stszelaniu do mnie na terenie sądu,
    w spoże dotyczącej mniej niż jednej pensji( z odsetkami).
    Ja nie piszę, że oni nic nie umieją.
    Ja piszę , że to są ludzie prfidnie działający w celu pszegrania swojego
    klienta.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 12. Data: 2017-03-28 16:44:50
    Od: w...@g...com

    Nie przyznal sie, winna interpretacja sadu...
    Apelacji nie chcialem, mysle ze byla by bez podstawna.

  • 13. Data: 2017-03-28 22:08:50
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Tak.
    Ale boją się regresu od ubezpieczyciela.

    -----

  • 14. Data: 2017-03-29 07:40:40
    Od: w...@g...com

    Znaczy?
    Mam zamiar napisac do RA i do warty, tylko nie wiem gdzie dokladnie..
    Jakby ktos mial przetarty szlak..

  • 15. Data: 2017-03-29 09:40:15
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Od kontaktów z radcowską do dzisiaj mam zajady, mafia jak inne.
    Przykład:
    Wysyłają skarżącemu pismo ZPO z terminem stawiennictwa wyznaczonym na trzy dni po
    wysłaniu pisma = kilka dni po odbiorze przez adresata na poczcie.
    Umorzyli z przyczyny... tak, tak, zgadłeś: braku stawiennictwa skarżącego.

    -----

  • 16. Data: 2017-03-29 16:22:28
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Nie przyznal sie, winna interpretacja sadu...
    > Apelacji nie chcialem, mysle ze byla by bez podstawna.

    NIe całkiem rozumiem. NIe pamięam odpowiedzi co mi odpisali.
    NIe szło o apelację. Szło o podstawy prawy pracy itp.
    Wmawiał mi herezje, że mi się nic nie należy, że nie pracowałam w szkole,
    mimo, że firma miała w nazwie szkoła i była zarejestrowana jako szkoła itp.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 17. Data: 2017-03-31 08:20:53
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.interia.pl
    *Stokrotka* napisał(-a):

    > Jak pewnie wiesz w konsekwencji stszelano do mnie w sądzie,

    > Pilnowałam za bardzo to skończyło na stszelaniu do mnie

    Co za cymbał tak koncertowo spierdolił robotę?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 18. Data: 2017-04-01 11:06:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Big Jack"

    *Stokrotka* napisał(-a):

    > Jak pewnie wiesz w konsekwencji stszelano do mnie w sądzie,

    > Pilnowałam za bardzo to skończyło na stszelaniu do mnie

    Co za cymbał tak koncertowo spierdolił robotę?
    ---
    Zapomniałeś uśmieszka ?

  • 19. Data: 2017-04-01 19:57:10
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Co za cymbał tak koncertowo spierdolił robotę?

    Pytasz o nazwiska?
    Tego co stszelał. Nigdy nie znałam. Facet podał tylko numer.
    Tego co był z użędu ? Było kilku. Wszyscy nasłani lub zapłaceni.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 20. Data: 2017-04-01 22:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Stokrotka o...@g...pl ...

    > Pytasz o nazwiska?
    > Tego co stszelał. Nigdy nie znałam. Facet podał tylko numer.
    > Tego co był z użędu ? Było kilku. Wszyscy nasłani lub zapłaceni.

    Wiesz jak to mowia - jak wszyscy sa przeciwko tobie to nto nie jest
    paranoja. To zdrowy rozsadek.
    Ale jak wszyscy sa w zmowie to juz sie warto zastanowic...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"