  • 1. Data: 2007-09-01 16:59:37
    Temat: Polbank - ciag dalszy
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    wiem, ze jest juz kilka watkow, w ktorych porusza sie temat polbanku i
    jego konta oszczedzajacego, ale chcialem sie tym razem podzielic swoimi
    wrazeniami.

    dzis, 1.09, na koncie wyswietlilo mi zaksiegowane 31.08 (nie wiem, czy
    wczoraj juz bylo to widoczne, nie patrzylem) odsetki za jeden miesiac.
    jeszcze nigdy nie mialem takiej kwoty odsetek za 1 miesiac! :D
    jednoczesnie maja wyszczegolnone jako osobna operacja podatek belki,
    ktory jest o dziwo na nizszej pozycji niz odsetki (czyli tak jakby byl
    opwaracja byla wczesniej)