  • 1. Data: 2016-08-13 15:34:09
    Temat: Ptacy nie sieją, nie orzą...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    ...tylko moje słoneczniki wydziobują. Kiedyś, dawno, RAZ założyłam na
    główki słoneczników stare rajstopy, ale do dziś się otrząsam na samo
    wspomnienie tego "estetycznego" widoku. Macie jakieś inne sposoby?

  • 2. Data: 2016-08-14 01:23:16
    Temat: Re: Ptacy nie sieją, nie orzą...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 13 Aug 2016 15:34:09 +0200, Ikselka napisał(a):

    > ...tylko moje słoneczniki wydziobują. Kiedyś, dawno, RAZ założyłam na
    > główki słoneczników stare rajstopy, ale do dziś się otrząsam na samo
    > wspomnienie tego "estetycznego" widoku. Macie jakieś inne sposoby?

    Wiem! Zwiążę po dwa słoneczniki buźkami do siebie :-D

  • 3. Data: 2016-08-15 07:39:55
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2016-08-13 o 15:34, Ikselka pisze:
    > ...tylko moje słoneczniki wydziobują. Kiedyś, dawno, RAZ założyłam na
    > główki słoneczników stare rajstopy, ale do dziś się otrząsam na samo
    > wspomnienie tego "estetycznego" widoku. Macie jakieś inne sposoby?

    pończochy to wiejski folklor - śmiało

  • 4. Data: 2016-08-15 13:32:18
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > ...tylko moje słoneczniki wydziobują. Kiedyś, dawno, RAZ założyłam na
    > główki słoneczników stare rajstopy, ale do dziś się otrząsam na samo
    > wspomnienie tego "estetycznego" widoku. Macie jakieś inne sposoby?
    zaznaczam ze nie praktykowane i u mnie NIGDY nie bedzie praktykowane....
    ale znam metode, a nie wiem czy skuteczna i skad:
    jednego amatora cudzesow nalezy stuknac. trupka powiesic na rejonie
    zagrozenia.
    podobno pomaga.
    wiem - nie zastosujesz.
    ja tez nie.

  • 5. Data: 2016-08-15 16:47:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 15 Aug 2016 13:32:18 +0200, abn140 napisał(a):

> [...]
    > ale znam metode, a nie wiem czy skuteczna i skad:
    > jednego amatora cudzesow nalezy stuknac. trupka powiesic na rejonie

    No nie zastosuję - ale dzięki :-))

  • 6. Data: 2016-08-15 16:48:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 15 Aug 2016 07:39:55 +0200, Crimi napisał(a):

    > pończochy to wiejski folklor - śmiało

    Jakoś nie mam ochoty na powtórkę - już wolę, żeby sobie i ptaszki podjadły.
    No cóż, tylko więcej słoneczników trza wysiewać, to więcej dla mnie
    zostanie :-))