  • 1. Data: 2014-04-06 15:26:03
    Temat: Rącznik pospolity - problem w wysiewem w doniczkach
    Od: "Artur Gatty" <b...@m...com>

    Witam,
    Zasadziłem 6 nasion Rącznika do doniczek, wykiełkowało miesiąc temu 5szt.,
    urosły 15cm, wypuściły po 2 liście i wzrost się zatrzymał, a liście więdną
    :(
    Podlewam codziennie, ale delikatnie, ziemia jest wilgotna, zastosowałem
    nawóz uniwersalny, ziemia ogrodowa, temperatura 16-19st.C.
    Co więc źle robię? Wyjaśni mi ktoś?
    pozdrawiam, Artur.

  • 2. Data: 2014-04-06 20:11:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 6 Apr 2014 15:26:03 +0200, Artur Gatty napisał(a):

    > wypuściły po 2 liście i wzrost się zatrzymał, a liście więdną
    > :(
    > Podlewam codziennie,

    Ot i przyczyna - przelałeś.