    From: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGŻ Optima - co oni kombinują???
    Date: Fri, 1 Aug 2014 17:55:15 +0200

    Dnia Fri, 01 Aug 2014 17:15:15 +0200, boa napisał(a):

    > U mnie to samo najlesze ze w poczcie zwykla informacja o wiadomości w banku
    > czyli txt majla zawiera co innego niz html

    A jeszcze lepsze jest to, że przed chwilą jeszcze raz dostałem tę samą
    wiadomość!
    Chyba nowi szefowie z tego (nomen omen) Rabo-banku chcą się wykazać i
    dają polskim pracownikom niezły wycisk.
    W każdym razie ja, w ramach rewanżu już zleciłem przelew z BGŻ-O całej
    nadwyżki, która nie będzie oprocentowana na 3,5%.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof