  • Data: 2015-12-05 19:03:00
    Temat: Re: BLIK
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 4 grudnia 2015 14:10:57 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "gral" napisał w wiadomości grup

    > Ale mnie interesuje kto za tym stoi i kto popiera.
    > Klienci moze na razie nie uzywaja, ale promocje ze strony bankow
    > widac. I ze strony sklepow tez.
    >
    > Karty sa dla nich za drogie ?
    >
    > J.

    BLIK stoi na technoligii, ktora wdrozyl jakis czas temu PKO Bank Polski (IKO).
    6 polskich bankow powolalo spolke PSP.
    BLIKiem - zaplacisz w POSach, wyplacisz w co 2 bankomacie w Polsce, zaplacisz w
    internecie czy w koncu przelejesz na numer telefonu (natychmiast). Wszystko bez
    karty. MOzesz tez przekazac czek BLIK drugiej osobie.
    Mozesz tez zalozyc mobilna portmonetke w PKO i placic BLIKiem lub podlaczyc do konta
    bankowego (w 6 bankach - pko, mbank, millennium, alior, ing, bz wbk.
    http://www.blikmobile.pl/