  • Data: 2014-07-30 17:51:11
    Temat: Re: BZWBK 70 -- osttania edycja Konta Godnego Pogardy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    "zarząd komplementariusza"
    d...@g...co
    >: czy dobrze zrozumiałem, że masz zastrzeżenia do sposobu
    >: rozpatrywania Twoich reklamacji, ale nie do cennika TOiP?

    >Dobrze zrozumiałeś. Matka ma tam spore trudności.
    >(teraz KGP, wcześniej kredytówka)
    >Matka co miesiąc sprawdza moje ,,rewelacje'' ze swoimi
    >slipkami karcianymi. Jest księgową -- u niej wszystkie
    >liczby muszą zgrać się w jedno wielkie ZERO!!!

    No ale co - kwoty sa inne, bank jej cos dolicza, czy na razie
    wszystkie reklamacje to brak premii zgodnie z regulaminem ?

    >Podaj markę swojej lodówki. Padła mi moja i chcę kupić nową.
    >Próba reperacji wskazała mi, skąd bierze się piana na ustach
    >ludzi, którym radziłem reperowanie ich popsutych sprzętów...

    NTG ... ale w czym problem ?
    Ja lodowke reperowalem raz, dawno temu, ale sprawa jest prosta - jest
    dostepny termostat lub zarowka, albo nie jest.
    Reszta jest nienaprawialna :-)

    Termostat od biedy mozna zrobic samemu, jak ktos potrafi.

    J.