  • Data: 2015-01-29 18:52:48
    Temat: Re: BZWBK na kartki
    Od: "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Próba podjęta; karta zniknęła z powierzchni istnienia -- nie widać
    > jej na WWW; na razie obciążeń okołokarcianych nie dostrzegam...

    Oby nowej nie przysłali. Też muszę zrezygnować z karty, z konta nie mogę
    bo mam kredyt hipoteczny.
    W regulaminie jest taki zapis:

    § 13
    1. W przypadku rezygnacji z korzystania z Karty w okresie jej
    ważności, Posiadacz/Użytkownik Karty powinien zwrócić ją
    do Oddziału/Placówki partnerskiej. Uznaje się wówczas, iż
    Umowa została rozwiązana z chwilą zwrotu Karty,
    z zastrzeżeniem ust. 2.
    2. W przypadku rozwiązania Umowy, Bank zwraca
    Posiadaczowi poniesioną zgodnie z Taryfą opłatę za Kartę,
    proporcjonalnie w stosunku do okresu obowiązywania
    Umowy

    --
    Marcin