    From: S <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bal na Titanicu
    Date: Thu, 25 Dec 2014 11:36:15 +0100

    W dniu 2014-12-25 o 01:45, p...@g...com pisze:
    > Tylko po co komu taka perfidna gra? Rozwalac zlotowke w mysl jakichs tam blizej
    nieokreslonych interesow.
    > pozdr.
    > p.

    Istnieją przesłanki mówiące o tym, że to był główny cel podsłuchiwania
    polityków u Sowy. W tym właśnie Belki... Po co pytasz... To proste.
    Jeśli masz 100.000zł to możesz na foreksie kupić jakieś 2,3 mln euro
    (dźwignia 1:100) po 4,15. Masz pewność, że wzrośnie, bo znasz np.
    komunikat RPP, który dopiero zostanie ogłoszony. I cyk - euro rośnie
    20gr... Powiedzmy, że wykorzystasz z tego tylko 10gr zostawiając sobie
    margines bezpieczeństwa... dość duży. Na kwocie 2,3 mln właśnie
    zarobiłeś 230.000zł. Teraz bierzesz te 330.000zł (kapitał+dochód),
    kupujesz krótką pozycję, bo wiesz, że NBP od poniedziałku ma
    interweniować, a to zbije kurs... powiedzmy o kolejne 10gr. Tym razem
    kupiłeś z dźwignią 7,5 mln euro (po 4,35). Spadło 10gr i zarobiłeś
    750.000. No to masz wraz z kapitałem... okrągły milion. Ile Ci to
    zajęło? Całe... 2 tygodnie kurs leciał z 4,17 do 4,35. Jeśli tyle zajmie
    powrót to "operacja" będzie trwała... miesiąc. 10-krotny zysk.
    Oczywiście 100.000 inwestycji to jest mało...

    Oto te "bliżej nieokreślone interesy". Z pewnych powodów 80% ludzi na
    foreksie traci, 10% wychodzi na zero i tylko 10% zarabia. Brokerzy biorą
    jedynie prowizję, zatem te 10% przytula kasę z tych 80%. Wyliczono, iż
    dziennie to obrót kilka bilionów $, zaś przeciętny... np. Amerykanin...
    stracił na foreksie 15.000$.

    --
    Pozdrawiam