  • Data: 2015-03-05 09:06:16
    Temat: Re: Brak swobody zapoznania się z umową
    Od: n...@t...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 4 marca 2015 10:16:16 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Nie do wyegzekwowania. Takiemu naiwnemu to i godzina to za mało na
    > zrozumienie prostej umowy.
    >
    > Jeśli już bardzo chcemy - to zróbmy tak, ze wszyscy poniżej magistra są
    > ubezwłasnowolnieni, skoro tak się o nich troszczymy i nie dajemy im
    > przymiotu człowieczeństwa (wolnej woli).
    >
    > Wówczas wrócimy do tradycyjnego podziału "piśmienna elita" i
    > "niepiśmienne chłopstwo".
    >
    > --
    > Liwiusz

    Ale mnie nie chodzi o troskę tylko o rozładowanie korków
    w sądach. Jak taka starsza kobitka chce mieć telefon
    to powinna mieć możliwość otrzymania treści umowy danego
    operatora a dalej to już poprosi syna aby w wolnym czasie
    podpowiedział jej czy warto czy nie warto.

    Dwa miesiące temu sąsiadka, staruszka, wpuściła gościa z Energa
    i na szczęście nie podpisała ale zostawiła go mieszkaniu
    zeszła do mnie dwa piętra niżej abym jej pomógł.
    Facet za nią wszystko powpisywał ale jak ja poprosiłem
    o wgląd do tej umowy to świnia odmówiła więc wygoniłem go.

    Po prostu niech będzie zapis w KC, że firma nie może odmówić
    przekazania wydrukowanej umowy przed podpisaniem.

    Andrzej.