  • Data: 2015-03-05 19:48:37
    Temat: Re: Brak swobody zapoznania się z umową
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Bancer"

    [...]

    > Skoro "nadal jest problem z takimi naciągaczami" to widać przepisy nie
    > działają i nie wiem po co o nich w ogóle piszesz.

    Nie rozumiesz że nie działają dlatego, że ludzie się o to nie upominają
    albo mają problemy z ich wyegzekwowaniem, a nie dlatego że jest brak
    przepisów? I Twoją odpowiedzią jest co? Utworzenie kolejnej martwej
    regulacji, którą wszyscy będą mieć w dupie?
    ---
    Nie nie, to Ty nie rozumiesz, że twoje 14 dni na odstąpienie od umowy i 14
    dni starej babci to zupełnie co innego. Dlatego wydaje Ci się, że "na tych
    przepisach zbudujemy arkę"