    From: "Laris" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ciekawa sytuacja w pracy - wazne i ciekawe :)
    Date: Thu, 17 Aug 2006 20:35:33 +0200

    news:ec2af5$q5t$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > To wcale nie jest oczywiste. Winno to być załatwione w trybie art. 23 [1]
    > kp. A wypowiedzenia zakazuje art. 23 [1] § 6 kp

    Dla mnie jest to oczywiscte, bo to juz sie stalo. Dostalem angaz w nowej
    firmie, a za 2 dni wypowiedzenie w starej. Cytuje

    "Porozumienie stron rozwiazujace umowe o prace

    ...... umowa zawarta w dniu xx-xx-xx ulega rozwiazaniu z dniem xx-xx--xx na
    mocy porozumienia stron, tj. w trybie przewidzianym w art.30 par.1 kodeksu
    pracy. Strony zgodnie stwiardzaja, ze u podstaw rozwiazania umowy o prace w
    trybie porozumienia stron NIE ISTNIEJA wzgledy organizacyjne, lub
    ekonomiczne zaklady pracy w rozumieniu ustawy z dnia 28 grudnia 1989 roku o
    szczegolnych zasadach rozwiazywania stosunkow pracy z przyczyn dotyczacych
    zakladu pracy (Dz.U. z 1990 roku nr 4, poz. 19 z pozniejszymi zmianami)"

    > Nie ma "wypowiedzenia za porozumieniem stron".

    No to porozumienie rozwiazujace umowe o prace.

    > Etam. Twój były prezes to ignorant.

    Nic nowego.

    > Wręczyć wam zawiadomienia o których mowa w art. 23 [1] §3 kp.

    Jakie zawiadomienia? Dostalem angaz w nowej firmie, a w starej chca mnie
    wykopac na warunkach jak najmniej dla mnie korzystnych (patrz cytat).

    > Tak ci sie tylko wydaje.

    Rozwin mysl.

    pozdrawiam
    Laris