    Subject: Re: Ciekawostka o dojeniu
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Date: Sat, 20 Jan 2018 15:03:10 +0100

    W dniu 2018-01-20 o 08:20, wiatrak pisze:

> [...]

    Jeszcze nie wiem czy lubię. To sie okaże. Na dzień dzisiejszy to lubię
    go za pewne posunięcia :-)

    > Nowa TV i wszystko jasne. Tadla, Kulczycki, Czyż, wywaleni z TVP. Tam na
    > pewno nie lubią Mateusza. I kaczora przede wszystkim nie lubią. Taki TVN
    > bis.
    > Co nie świadczy o tym że jestem zachwycony telewizją Kurskiego.

    Może tylko raz oglądałam coś na ten Nowej TV. Jak już coś ogladam to
    prędzej na Paramont Channel, czy Sundance.
    Lubię Szkło Kontaktowe, ale tak oglądam, że za chwilę nie bardzo
    pamiętam o czym mówili, bo siedzę w tym czasie przed monitorem i coś
    czytam albo piszę. Tak jest u mnie raczej ze wszystkimi programami tv.

    --
    animka