    From: Sierp <N...@s...netskasuj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: !! Clo w wysylce HELP !!
    Date: Fri, 16 May 2003 15:08:49 +0200

    Dnia Fri, 16 May 2003 14:05:42 +0200
    "pP" <x...@x...pl> naskrobał(a):

    > Nie możesz kupować cokolwiek gdziekolwiek i unikać cła. No chyba, że z zagranicy
    > osoba fizyczna wyśle Ci paczuszkę pocztą i wartość (deklarowana, a nie z
    > cennika) tej paczuszki nie przekroczy 45 euro. Wtedy nic nie zapłacisz - po
    > prostu listonosz przyniesie Ci ją do domu. 800 euro jest pomyłką.

    abyz akonczyc temat bo byc moze bedziesz mogl rozwiac moje watpliwosci
    Co moze taka osoba fizyczna wwiezc do kraju z zagranicy jako prezent?
    Moze na przyklad miec wlasnego laptopa i drugiego zapakowanego wwozic jako
    prezent? Albo wwozic sprzet o wartosci na przyklad 5000zl jako prezent?

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq