  • 1. Data: 2005-08-10 16:00:58
    Temat: Re: Co mi grozi za kupno piratów
    Od: "Jan Kowalski" <n...@m...com>

    --
    Tepmy e-analfabetyzm - http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html
    Uzytkownik "rafter" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:1123688819.158659.285000@g49g2000cwa.googlegrou
    ps.com...
    > Ludzie POMOCY!! Co mam powiedziec Policji, ze wiedzialem ze sa to
    > piraty, A moze ze wszytskie znioszczylem po kilku dniach. Bo nie
    > wiem co mam robic

    Powiedz prawde.
    Po pierwsze postepowanie nie toczy sie przeciwko Tobie, skoro wezwany jestes
    w charakterze swiadka, a po drugie, zeby odpowiadac karnie, musialbys miec w
    dniu transakcji ukonczone 17 lat.
    Myslisz, ze ktos poradzilby Ci klamac?
    To by bylo podzeganie do skladania falszywych zeznan - Tobie by sie upieklo
    ze wzgledu na wiek, a odpowiadajacy móglby beknac :)

    JK

  • 2. Data: 2005-08-12 11:32:07
    Od: "D" <d...@o...pl>

> [...]
    > To by bylo podzeganie do skladania falszywych zeznan - Tobie by sie
    > upieklo ze wzgledu na wiek, a odpowiadajacy móglby beknac :)

    ja bym powiedzial ze nie wiedzialem i od razu jak sie zorientowalem to
    zniszczylem. co mnie to ze nie uwierza w ich zniszczenie, nic nie udowodnia
    wiec spoko. lubia ludzi podpuszczac i zastraszac, nie przejmuj sie i mysl
    trzezwo, nie panikuj.