eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy prawo okresli granice chamstwa Jońskiego? › Re: Czy prawo okresli granice chamstwa Jońskiego? [Pytanie posła Leppera 2.0?]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy prawo okresli granice chamstwa Jońskiego? [Pytanie posła Leppera
    2.0?]
    Date: Sat, 27 Apr 2024 01:44:51 +0200

    PD <p...@g...pl> pisze:

> [...]
    > zdarzeniach nie było?). Pytania są dalej i nie próbują potwierdzić
    > prawdziwości tez. Pytania uznają tezy za fakt i dociekają przyczyn
    > tych faktów (w rzeczywistości nie potwierdzonych/udowodnionych tez).
    >
    > I teraz, żeby było jasne. Mogło być jak mówi Joński. Ale Joński tego z
    > całą pewnością wiedzieć nie może, a stawia to jako fakty.
    >
    > Kolejna kwestia. Po co o tym wogóle gadamy? Że użyję analogii: małpy w
    > cyrku na arenie dały szoł, my się podniecamy która wyżej skoczyła. A
    > przecież clou jest to, do kogo idzie kasa z biletów ;)

    Teoretycznie wątek zaczął się od pytania czy _prawo_ może "pytania" po
    Jońsku ukrócić. Niby może ale jak ukróci jeszcze pod rządami PO+ to
    będzie średni cud. Jońskiemu grozi szybko najwyżej prestiżowa porażka
    jak/jeśli sąd oleje wniosek o ukaranie świadka za "odpowiedź w afekcie"
    na tak sformułowane pytanie. [ Lub niby ukarze z takim uzasadnieniem że
    Joński wyjdzie na tym jak Zabłocki na mydle]. Bardziej przyziemne
    wersja to co Jońskiemu będą mogli prawnie zrobić *po* rządach PO+.
    Wersja pełowiaków to "no przecież tak można (w PO-komisji)" i o co w
    ogóle chodzi (rżnięcie głupa).

    Prawnicy! Zapamiętajcie jak sformułowane pytania będą wporzo wobec PO+
    po rządach PO+ :-)

    --
    A. Filip