  • Data: 2006-04-28 03:05:49
    Temat: Re: Dlugi, separacja...
    Od: "Survi" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sprzedala i
    >

    > I w tym momencie popełniła przestępstwo. Przecież sprzedawała
    > mieszkanie jako pełnomocnik, więc powinna pieniądze przekazać Tobie.

    Mieszkanie bylo na nas oboje, ja dalem jej pelnomocnictwo do jego sprzedazy,
    bo w momencie podpisywania umowy bylem (jestem) za granica.

    > Wyjaśnij jej ten niuans, a jeśli nie zrozumie, to po prostu powiadom
    > prokuraturę. W zależności od miejscowych poglądów, to kwalifikuje się
    > albo jako przywłaszczenie (Zdecydowanie częściej), albo kradzież
    > (sporadycznie, ale słyszałem o takich kwalifikacjach).

    Wyjasnialem, prosilem i nic nie daje...
    To dziala na nia jak plachta na byka - zaczyna mnie straszyc ze musze zlozyc
    jeszcze jakis PIT - 23
    i zaplacic polowe podatku od sprzedazy tego mieszkania, czyli 9000 PLN...
    Czy powinienem skladac taki PIT ? Czy ja to rowniez musze zaplacic ?

    Czyli jesli popelnila przestepstwo, to moge choc czesc z tych pieniedzy
    odzyskac ?

    Ona mi mowi, ze byla winna rodzicom tez jakies nasze wspolne dlugi i dlatego
    musiala im dac te pieniadze... Tylko to nie jest prawda i nie ma na to
    zadnych dowodow... zadnego pisma, nic !

    Pozdrawiam i prosze o pomoc co najlepiej zrobic...

    Survi