  • Data: 2005-05-07 14:01:30
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale on chce dwa, a Ty ne możesz mu odmówić.

    Ale jak tylko postawi przed nieletnim.nia kufelek, to dzwonię po
    policję? Tak? Jak dla mnie zero problemu. Żeby tylko jeszcze
    przyjeżdzali do interwencji...

    Po za tym wsześniej pisalem - bo byly paragrafy - że nei moge mu nie
    sprzedać, gdy nei mam wątpliwości. A jak mam? Nie musisz tu odpisywać
    wystarczy raz, tam gdzie zadałem pytanie.

    > Bo prawo wszystkiego nie ureguluje. Jak 17-to latek będzie chciał chlać,
    > to 10 zakazów mu w tym nie pomoże.

    Co racja to racja. Ale co innego nie ułatwiać a co innego nie utrudniać.

    > W USA chcieli latach 20-tych ludzi
    > oduczyć picia alkoholu. Jedyna korzyścią jaką osiągnęli, to rozwinięcie
    > się struktur mafijnych.

    No ale chcieli oduczyć picia także dorosłych...

    --
    Polskie kino nieudane: Pregi ................... http://tiny.pl/h1n3
    O tym sie mowi: Maria full of grace ............ http://tiny.pl/h1nz