  • Data: 2005-05-08 16:19:17
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: magisterek <k...@n...ki> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "emil" <z...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Ustawa

    > To jedynie Twoje zdanie.

    Widac zyje w innym swiecie. Patrz artykul WSJ

    > Popierwsze ludzie pili, piją i pić będą.

    Nie rozrozniasz pica a dostepu dzieci do alkoholu. Za spicie 9 latka
    woda (2 promile) w USA trafisz za kratki. Pronto. W wielu jurysdykcjach
    jest wymog sprawdzania papierow u kazdego wygladajacego na mniej niz...
    40 lat. I nie ma tlumaczen, ze nie podejrzewal ze ona ma 17 lat.

    > Nadmierne ograniczanie tego jedynie tworzy szarą strefę.

    Ogranizenie dostepu dzieci tworzy szara strefe? Jak myslisz, po co
    zarejestrowano w Poslce znaki handlowe dla postaci dzieciecych na
    butelkach identycznych do alkoholowych?

    > Vide obniżenie
    > akcyzy, które wcale jakoś radykalnie spożycia alkoholu nie podniosło,

    Bo poziom alkoholikow-dzieci jest juz nasycony. Ot tyle.

    > za
    > to ukruciło problem mrówek go przenoszących przez granicę.

    Jak myslisz, kto tym mrowkom sprzedaje? Nie podejrzewasz chyba ze
    koncerny alkoholowe sprzedaly by hurtowo sklepom sprzedajacym mrowki,
    gdyby nie kontrolowaly rynku przemytu? Przeciez takie niekontrolowane
    cenowo mrowki skanibalizowalyby ich wlasne rynki po obu stronach granic.
    Pomysl...

    wn.htm

    > Ustawa powstawała w obecnej postaci bardzo dawno. Poprzednia była
    > identyczna co do zasad.

    Tylko ze dodano te setki dziur czyniac ja farsa. Wiadro w tysiacem dziur
    wiadrem nie jest.