  • Data: 2006-07-31 15:28:55
    Temat: Re: Firma w UK, uslugi w UE, ale glównie w Polsce!
    Od: "H5N1" <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla mnie po czesci tak ;) Dam Ci rade, zwroc sie bezposrednio do Fotecha
    > - to taki koles, ktory wie wszystko a jesli nie wie osobiscie to zna
    > "ogolnodostepne" strony gdzie zawarte sa informacje potrzebne Ci. Sam
    > jestem ciekawy dokad Cie odesle ;)

    wskazal mi http://www.alphalimited.co.uk/start_business/sole_tr
    ader.htm
    za co jestem wdzieczny, ale dziekuje juz za rady dotyczace kontaktow na
    priva, bo mijaja sie kompletnie z idea grup newsowych - chodzi o to,
    zeby korzystali wszyscy.

    przechodzac do moich watpliwosci:
    z watkow ktore znalazlem tu, na grupie, wywnioskowalem, ze prowadzenie
    przez zagraniczna spolke dzialalnosci w Polsce wiaze sie z
    koniecznoscia otwarcia lokalnej filii - rozumiem, ze tak nie jest? czy
    wystawiajac polskiej firmie fakture za wykonanie dziela przez firme
    angielska place tutaj tylko VAT, a dla firmy polskiej wyglada to tak,
    jakby zlecala innej firmie polskiej?

    jeszcze jedna sprawa - czy jezeli chodzi o transgraniczne swiadczenie
    uslug w UE sa jeszcze jakies podzialy na kraje starej/nowej Unii? Tzn.
    czy majac firme zarejestrowana w Anglii latwiej moglbym realiozowac
    zlecenia np. we Francji, niz rejestrujac firme w Polsce, czy tez nie
    robiloby to zadnej roznicy?

    dzieki, pozdrawiam
    H.