  • Data: 2015-02-02 08:19:50
    Temat: Re: Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej
    Od: ls <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 27 stycznia 2015 01:35:01 UTC+1 użytkownik janek z pola napisał:

    > (...)
    > Teraz takie pytanko: czy ktoś z Was słyszał o czymś takim jak "akcept"
    > podpisanej umowy. Dodam, że ten "akcept" zdaniem Getin Bank powinienem
    > wykonać ja, czyli osoba która jest stroną tej umowy i która tę umowę
    > podpisała.

    Obawiam sie, ze mozesz miec z tym klopot.
    Ten ich "akcept", to wcisniecie guzika "Akceptuj umowe", nastepnie przychodzi sms z
    kodem, ktorym potwierdzasz akceptacje.
    Mialem podobny problem z kontem oszczednosciowym, ktore zakladalem w systemie
    transakcyjnym.
    Niestety, nie udalo mi sie zaakceptowac umowy, bo guzik akceptacji nie pojawil sie w
    miejscu, gdzie powinien byc :|
    W efekcie, po kiku dyskusjach telefonicznych i mailowych, dalem spokoj - konto lezy
    puste, bo nie da sie na niego przelac pieniedzy.

    --
    pozdr.
    ls