  • Data: 2014-11-03 01:49:57
    Temat: Re: Getin ma gest!!!
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    > do mnie kiedyś dzwonił sam bank - pytał o sąsiada. mam nagranego
    > chama-wszystkie klony to najgorsze tałatajstwo jakie może być (tałatajstwo
    > to wręcz nobilitacja). jeszcze jakie takie zdanie miałem o idea banku ale
    > po skasowaniu prowizji (4 cyfrowej) za limit kredytowy, którą mieli
    > skasować w lipcu.....przyszłego roku. zabieram od nich zabawki do innego
    > banku. wszelkich znajomych od dawna odwodze od wszystkich klonow...

    Najlepsze jest to, że uznali reklamację i przesłali swój wyciąg, z którego
    wynika, że zwrócili mi nienależnie pobraną kasę ale ........ z mojego salda
    wynika, że kasy nie ma na koncie ;) To nie wiem, czy już mogę iść do
    prokuratora? Bo skarga do KNF jeszcze nie pomogła a z reguły wcześniej
    pomagała.

    --
    pozdrawiam, wromek